Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Bild kommer. :) Jag hade Johannes, vilken hade du nickie?
Grattis helhjärtat!!
Jag blöder idag... vul imorgon. Vet att det är kört nu. Andra blödningen på en vecka... och mycket mer denna gången. Bara att ta nya tag säger folk... Bara??? Usch... vet inte hur mycket man ska orka...
Va rädd om er allihopa!!! kramar
Ett fint litet hjärta tickade på ultraljudet! Så otroligt skönt! Jag ville nästan inte åka dit kände jag.. Men nu är jag såklart glad att jag gjorde det ändå. BF 6/6 så det blir en Nationaldagsbebis :) Arla! Jag håller tummarna för att du får ett fint resultat i morgon. Det är många som haft stora blödningar men ändå haft friska graviditeter även om man såklart blir livrädd och fruktar det värsta. Många kramar från mig
Tack fina ni!
Arla...jag håller tummarna!!!
Helhjärtat: jag hade också Johannes. :) Behöver han leta lika länge på dig som han gjorde på mig? Han gjorde mig riktigt nervös :P Baby lei: grattis till tickande hjärtat :)
Arla än finns hopp! Håller tummarna att även du ser det dör lilla hjärtat i morrn!
Grattis Baby Lei!!
Baby lei: vi har samma bf :) nickie: nä han sa nästan på en gång att allt såg bra ut. Men han va lite fumlig när han skulle ta kort så den blev inte superbra.
Får inte upp bilden med ipaden. Någon som vet vad jag gör för fel? Det står laddar men bilden kommer inte upp. Provade minska bilden men det funkade inte heller.