Vi som är överviktiga & gravida.
Så underbart, de första sparkarna är det något speciellt med. Grattis.
Ulltuss
Jag har varit inne flera gånger när jag har haft ändrade fosrerrörelser så du är inte ensam och jag har också fått lova att komma in igen om den är för lugn så att säga.
Ett tips är att göra som jag gjorde. Köpte en bit mudd på tygaffären som jag sydde fast på byxan. Gjorde följande klippte bort fronten på byxan framsidan så att säja sen sydde jag dit mudden tog en rätt lång bit så den skulle täcka magen. Funkar jätte bra för mig. Har inte köpt några byxor alls.
De har funkat perfekt för mig. Billigt och bra.
En fråga till er som inte har så långt kvar är själv i v38 nu. De senaste dagarna har jag blivit så vansinnigt hungrig. Känns som jag kan äta hur mycket som helst just nu. Åt kvällsmat vid 16 är vrålhungrig nu. Som jag inte ätit på hela dagen. Äter även större portioner också inte bra. Har intr varit så här hungrig under hela graviditeten. Någon som känner igen sig.
Skönt att det är flera helt otroligt har varit upp och ätit på natten det gör jag aldrig. Nej nu ska jag äta lite tror jag vet dock inte vad. Hälst vill jag ha små godis men har som tur inget hemma.
Jag har ju bara en vecka kvar till mitt snitt så nästa fredag borde jag snusa bäbis så här dags. Känns konstig att veta när bäbisen kommer.
Köpa hem lite mera frukt och grönsaker så jag kan äta lite vettigt ialla fall.
Då är det jobbigt, hoppas du finner någon lösning. Önskar dig lycka till.
Forbiddenrage
Din mamma verkar vilja att du ska må dåligt det är inte okej. Du har rätt att må bra tror du kommer få det bättre när du flyttar. Jag upplever inte att de har varit ett stöd för dig nu eller tidigare. Bara för de är dina föräldrar så betyder inte det att du har skyldigheter mot dem. Du är vuxen vill de ha en bra kontakt får de jobba på det den.
Strunta i dem inte lätt men försök. Skicka tillbaka ett sms där du talar om att du kommer ignorera alla sådan sms du får. Ni sla flytta punkt slut och vill de träffa er så kan de ta flyget det är inte så dyrt och det finns sätt att hålla kontakten om man vill via nätet.
Lycka till.