Vi som är överviktiga & gravida.
Lycka till kram .
Fick just datumet för kejsarsnittet det blir den 11/1 så upptäckte just att de bara är 35 dagar fram till dess. Blev väldigt ont om tid plötsligt massa att fixa och göra innan dess. Men skönt att det blir några dagar från sonen födelsedag han fyller den 17/1 så det är bra.
Får bara hoppas att allt får vara bra och att bäbisen inte vill komma innan.
Slemtorsk
Lycka till hoppas att de kan få det under kontroll ett tag, så bäbis kan stanna ett tag till i magen.
Slemtorsk
Låter ju jätte bra, vilken skillnad på bemötande och omhändertagande bara det borde göra att trycket går ner. Hoppas nu att förkylningen släpper och att det fortsätter åt samma håll.
Bemötandet är ju så viktigt och att msn känner sig lugn och trygg. Bra att det gjorde så mångsidigt undersökningar på både dig och bäbisen. Håller tummarna att allt fortsätter vars bra med dig och barnet.
Sophiie
Det där med bäbisväska slog mig med har inte heller paket den och går in i v35 i morgon börjar bli hög tid att fixa den. Vet ju inte ens vad som ska som man ska packa. Vad ska du packa i din väska? Finns det någon lista med sonen hade jag full koll nu inget och inte kommer jag ihåg häller var ju 6 år sen sist.
Prepen
Plugga tar tid och kraft, min man hjälper till mycket både med att fixa och dona hemma samt hjälpa sonen som blir 6år snart. Vet inte om jag skulle orka jobba just nu. Har precis startat sista kursen för terminen vill klara av så mycket som möjligt av den.
Var in till Bm i dag då jag har haft huvudverk i flera dagar som inte vill ge sig. Visade sig att blodtrycket stigit lite till inte jätte högt precis ovanför gränsen. Hade även protein +1 och socker i urinen. Ska på ny koll på torsdag igen.
Slits lite mellan att bara vara hemma och ta det lugnt eller gå på föreläsningarna. Har föreläsning hela dagen i morgon har inte bestämt om jag ska gå eller ej. Har grupparbete på onsdag och obligatorisk seminarium på fredag. Skulle behöva bara vara just nu.
Slemtorsk
Är inte så alarmerande just nu men det känns som det kommer krypande lite hela tiden och det gillar jag inte vill att det ska vända och inte fortsätta uppåt. Är livrädd för att utveckla havandeskapsförgiftning. Vill äv en att bäbisen stannar månaden ut.