• Svar på tråden Juni-barnen
  • IdaElinLivia040611
    LillaGrynet skrev 2012-06-04 10:26:58 följande:
    Idaelinlivia: Det tycker jag också skulle vara kul men kan vi inte följas åt i denna tråden eller skapa en ny?:)
    nej men vi kör i den här. Snart är ju alla här så då e det väl enklast att bara fortsätta snacka här Glad
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • Tesssi
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-04 10:08:18 följande:
    Skulle vara så kul om vi kunde fortsätta följas även med mer än bara förlossning. Kan vara jätte skönt att få älta bebisgrejjer med andra nyförlösta. Är fortfarande med i en tråd för min 3:e dotter och vi har jättte mycket nytta av varandra med tips och grejjer hela tiden.
    Det tycker jag är en toppenidé. Vi fortsätter i denna tråd. {#emotions_dlg.flower}

Idag är första dagen på jobbet för maken efter Algots ankomst. Känns lite konstigt att vara ensam hemma med vår lille son, men jag vänjer mig nog.
  • Ensortsmamma

Tycker det är en toppen idé att fortsätta här, som sagt man behöver störtning och råd efteråt med, med de små livet :)

• IdaElinLivia040611
    Tesssi skrev 2012-06-04 11:00:25 följande:
    Det tycker jag är en toppenidé. Vi fortsätter i denna tråd. {#emotions_dlg.flower}

Idag är första dagen på jobbet för maken efter Algots ankomst. Känns lite konstigt att vara ensam hemma med vår lille son, men jag vänjer mig nog.
    Det är alltid konstigt tycker jag också när man varit hemma allihopa och sen e man helt plötsligt själv. Det är ditt första barn va? Men åh så mysiga dom första veckorna är. Även om dom sover mest. 
    Jag hoppas bara att min amning kommer igång bra, då brukar det andra som sömn och liknande gå lite bättre. 
  • RocketQueen

Det var lite det jag tänkte när jag startade tråden. Så vi inte tappar bort varandra liksom

• Havsjungfrun
    RocketQueen skrev 2012-06-04 11:49:37 följande:
    Det var lite det jag tänkte när jag startade tråden. Så vi inte tappar bort varandra liksom
  • IdaElinLivia040611
    RocketQueen skrev 2012-06-04 11:49:37 följande:
    Mycket bra tänkt {#emotions_dlg.flower}
  • zenoble

Tesssi- förstår att det känns konstigt.. Det tyckte jag med första gången, nu har jag turen att ha sambon hemma hela sommaren :) men det är ju en stor omställning, men så himla mysigt!

Jag sitter och väntar på hembesök från BHV för lite vägning och sånt, spännande.. Födelsevikten var 3065 så det måste han ju gått upp till nu.

• Tesssi
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-04 11:39:33 följande:
    Det är alltid konstigt tycker jag också när man varit hemma allihopa och sen e man helt plötsligt själv. Det är ditt första barn va? Men åh så mysiga dom första veckorna är. Även om dom sover mest. 
    Jag hoppas bara att min amning kommer igång bra, då brukar det andra som sömn och liknande gå lite bättre. 
    ja, det är vårt första barn. Amningen funkar riktigt bra för vår del, så det känns skönt.
Svar på tråden Juni-barnen