Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Juni-barnen
  • RocketQueen

Det var lite det jag tänkte när jag startade tråden. Så vi inte tappar bort varandra liksom

• RocketQueen
    Baby1112 skrev 2012-06-05 16:51:25 följande:
    Gammelmamma: gravidgördel? Vad är det? Hur funkar den?
    Har inte snittats innan och vill helst aldrig göra det igen heller... :) Gillar det inte alls. Tar hellre de riktigt jobbiga krystvärkarna under en tid för sen är det över... Nu känns det som att någon hoppat på min mage... :(
    Det finns massor, tex Belly bandit eller från Cariwell, Jag har köpt en sån här tex www.bellybandit.com/
  • RocketQueen

Baby: Just den jag länkade till är rätt dyr men det finns alltid massor på både tradera och blocket till halva priset

• RocketQueen

Lina007: När var det din bebis kom? Karpalhänderna är en av de saker jag ser mest fram emot att bli av med. Har ingen känsel alls i fingrarna nu :-/

• RocketQueen
    Lenis21 skrev 2012-06-11 09:59:42 följande:
    Usch va jobbigt det låter med denna nattskräck. Har som tur är inte upplevt det med dottern. Får hoppas att jag slipper göra det med. Oj va jobbigt som mamma att inte kunna trösta när barnen är ledsna. Finns det någon kvar som inte fått sitt lilla mirakel ännu? Själv sitter jag bara och väntar. Bf om 10 dagar. Undra om man får fira midsommar eller inte! Ha det så gott alla blivande och nyblivna föräldrar
    Jodå, vi är ett gäng kvar som inte fått än, men de flesta hänger nog i den andra tråden medan de väntar.
Svar på tråden Juni-barnen