• Svar på tråden Juni-barnen
  • Baby1112

Sen ville de ha extra koll eftersom det blev ett urakut snitt. Har pratat med BM och gått igenom allt många gånger. Är tydligen lätt att få depp efter när det inte blir som man tänkt sig och de istället söver ner en...

• gammelmamma

Baby 1112: okej jag har i och för sig inte dåligt järnvärde i vanliga fall men nåt konstigt är det med mitt huvud. Ang depp så har jag märkt av det. Skitjobbigt

• FiaA87

Hej tjejer! Vår lilla kille har haft skrikfest 2 dagar i rad nu.. Han blir 2 veckor imorgon! Usch, jag blir så ledsen när han bara skriker.. Finns ju inte så mkt jag kan göra för att hjälpa honom. Har ngn av era bebisar ont i magen? Imorgon ska jag utesluta mjölk och choklad.. Ska se om det blir bättre då. Kan inte komma på ngt annat jag ätit eller druckit. Sover era bebisar bra på natten? :)

• Baby1112

Gammelmamma: tråkigt med depp!!! Hoppas det inte blir alltför allvarligt... :/ Kramar till dig!

• Lina007
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-07 11:32:05 följande:
    Åh fy, jag har glömt hur ont dom gör men det blir man ju snart medveten om .

Tänkte fråga er som fött har ni blivit av med era foglossningskrämpor och annat som hade med graviditeten att göra? 

Min foglossning har jag inte känt av öht, tack gode gud! Däremot har jag fortfarande kvar känningarna av karpaltunnelsyndromet; fingrarna låser sig och jag har inte fått tillbaka full kraft i händerna.
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Lina007
    FiaA87 skrev 2012-06-07 21:49:22 följande:
    Hej tjejer! Vår lilla kille har haft skrikfest 2 dagar i rad nu.. Han blir 2 veckor imorgon! Usch, jag blir så ledsen när han bara skriker.. Finns ju inte så mkt jag kan göra för att hjälpa honom. Har ngn av era bebisar ont i magen? Imorgon ska jag utesluta mjölk och choklad.. Ska se om det blir bättre då. Kan inte komma på ngt annat jag ätit eller druckit. Sover era bebisar bra på natten? :)

Usch vad jobbigt hoppas det blir någon skillnad när du utesluter sedan!

Vår dotter har haft det lite kämpigt med magen idag, jag tror dock det beror på att vi nu börjat med ersättning till henne då min mjölk håller på att ta slut. Ska åka in till apoteket i morgon och köpa Minifom-droppar och hoppas de hjälper. Annars får jag också börja utesluta.

Hon äter sista målet runt 21-22 och somnar sedan för natten. Då brukar hon sova till 03 för att sedan fylla på tanken, somna om och sova till runt 07 och somna ytterligare någon timme.

Annat var det med sonen som vaknade var och varannan timme och skulle äta.
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • MissFörstånd

Måste bara fråga: ni som fått urakut snitt? Vad menar ni? Förlossningen här pratar bara om planerat snitt, akutsnitt (man är vaken men det är bråttom) och katastrofsnitt (man sövs och det är väldigt bråttom). Därför förstår jag inte riktigt vad det är ni menar.

• LillSnurr82
    MissFörstånd skrev 2012-06-07 22:48:42 följande:
    Måste bara fråga: ni som fått urakut snitt? Vad menar ni? Förlossningen här pratar bara om planerat snitt, akutsnitt (man är vaken men det är bråttom) och katastrofsnitt (man sövs och det är väldigt bråttom). Därför förstår jag inte riktigt vad det är ni menar.

Urakut är väl vad jag förstått, ej planerat snitt och man sövs alltså samma sak som katastrof snitt?
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • jjuni

Favoritar och väntar på att min lilla bebis ska komma ut. Bf 24e :)

Svar på tråden Juni-barnen