Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Sen ville de ha extra koll eftersom det blev ett urakut snitt. Har pratat med BM och gått igenom allt många gånger. Är tydligen lätt att få depp efter när det inte blir som man tänkt sig och de istället söver ner en...
Baby 1112: okej jag har i och för sig inte dåligt järnvärde i vanliga fall men nåt konstigt är det med mitt huvud. Ang depp så har jag märkt av det. Skitjobbigt
Hej tjejer! Vår lilla kille har haft skrikfest 2 dagar i rad nu.. Han blir 2 veckor imorgon! Usch, jag blir så ledsen när han bara skriker.. Finns ju inte så mkt jag kan göra för att hjälpa honom. Har ngn av era bebisar ont i magen? Imorgon ska jag utesluta mjölk och choklad.. Ska se om det blir bättre då. Kan inte komma på ngt annat jag ätit eller druckit. Sover era bebisar bra på natten? :)
Gammelmamma: tråkigt med depp!!! Hoppas det inte blir alltför allvarligt... :/ Kramar till dig!
Sigge sover jätte bra på nätterna men det har systrarna hans oxå gjort
Måste bara fråga: ni som fått urakut snitt? Vad menar ni? Förlossningen här pratar bara om planerat snitt, akutsnitt (man är vaken men det är bråttom) och katastrofsnitt (man sövs och det är väldigt bråttom). Därför förstår jag inte riktigt vad det är ni menar.
Favoritar och väntar på att min lilla bebis ska komma ut. Bf 24e :)