• Svar på tråden Juni-barnen
  • 84Maria

Ingen bebis här heller men det är 17 dagar kvar...

• Havsjungfrun

Ingen bebis här heller trots bf+6. Vi "oförlösta" läser nog ofta här men skriver mest i den andra tråden...

• IdaElinLivia040611

Ni som redan fått, var det något ni saknade eller hade med er i onödan till förlossningen???

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Baby1112

En fråga till er med fler barn...

Har en dotter på 13 månader och lillebror är nu en vecka gammal. Hon har accepterat att han finns och är här och försöker leka och prata med honom... MEN...

Varje gång han blir ledsen och skriker (typ, blöjbyte) så blir hon också jätteledsen. Hon börjar gråta och tårarna bara sprutar... Inte som att hon blir rädd utan mer som sympati gråt.
    Någon som känner igen detta och har något tips?

• Plainlazy

Är så spännande att läsa om allas förlossningar. Jag födde mitt första barn den 1 juni, och det var det häftigaste jag varit med om. Blir helt gråtfärdig bara av att läsa era historier och tänka på min egen.

• Plainlazy

Är så spännande att läsa om allas förlossningar. Jag födde mitt första barn den 1 juni, och det var det häftigaste jag varit med om. Blir helt gråtfärdig bara av att läsa era historier och tänka på min egen.

• Baby1112

Min förlossning gick så fort, var intensiv och lite kaos på slutet. Så det enda jag använde mig av var min vattenflaska! :) Och den hängde med hela tiden på bb med. Guld värd!

Saknade nog inget, och hade inte packat så mycket mer än vattenflaska, cola, kläder och toagrejer...

• gizmolarson

Jag saknade inget på bb.. Det ända gubben fick köpa var en stickad jumpsuit eller hur det stavas hade inte med så varma kläder som behövdes den dagen men det var ju för att han kom i maj ist för i juni..

Svar på tråden Juni-barnen