• Svar på tråden Juni-barnen
  • UnderbaraPojke
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-11 10:42:11 följande:
    Ni som redan fått, var det något ni saknade eller hade med er i onödan till förlossningen???

Jag hade ALLDELES för mkt kläder med mig. Både till mig och bebis. Plus att jag hade massa bebiskläder i stl 50 men fick en stl 56 bebis ;/ Saknade en bra bok!!

Det bästa jag hade med mig var Dextro ;)
  • zenoble

Mobilladdare glömde jag packa i all hast så glöm inte det.

Sitter här med mjölkstockning och feber igen, hade det i onsdags senast. Fattar inte varför jag får det hela tiden!! Försöker verkligen tänka på det. Nu har jag fått nån nässpray på recept som ska få mjölken att rinna ut lättare. Kanske för han har ett favoritbröst vet inte. När jag pumpar det kommer det liksom typ ingenting? Suck

• IdaElinLivia040611
    UnderbaraPojke skrev 2012-06-11 13:37:21 följande:
    Jag hade ALLDELES för mkt kläder med mig. Både till mig och bebis. Plus att jag hade massa bebiskläder i stl 50 men fick en stl 56 bebis ;/ Saknade en bra bok!!
    Det bästa jag hade med mig var Dextro ;)
    Tänkte också lite så att jag kanske packat lite mycket av allt. Dextro skall inhandlas idag:)
    En bra bok måste jag också inhandla.
    Tack för alla svar Glad 
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • MissFörstånd

Zenoble - har du sånna värmare? En kompis fick i maj för två år sen och hon gick i tjocktröja med dragkedja hela sommaren annars fick hon mjölkstockning på en gång. Det fick inte ens blåsa lite lite mot brösten.

• zenoble
    MissFörstånd skrev 2012-06-11 16:52:59 följande:
    Zenoble - har du sånna värmare? En kompis fick i maj för två år sen och hon gick i tjocktröja med dragkedja hela sommaren annars fick hon mjölkstockning på en gång. Det fick inte ens blåsa lite lite mot brösten.

Ja det har jag, men tycker de är ganska knöliga att ha under. Men får väl tampas med det ändå.. Ja usch vad jobbigt det är, samma sak med sonen som föddes i okt. Men tack för tipset!
  • LillSnurr82

Zenoble: har du säkert provat, men duscha varmt samtidigt som du försöker pumpa mjölk. (helst med en bröstpump) Det funkar för mig när jag fick mjölkstockning med dottern.

Svar på tråden Juni-barnen