• Svar på tråden Juni-barnen
  • sanna87
    Cataleya skrev 2013-06-18 12:33:12 följande:
    Vul idag och ingen hjärtaktivitet.. :/

Åhh vad tråkigt. Jag beklagar!!!
  • MissFörstånd

Jag är gravid! De som hänger på fb vet det redan men tänkte berätta det här också. Är i v 6 nu . Inget planerat men ack så välkommet.

• Polarlantis
    MissFörstånd skrev 2013-06-23 10:27:05 följande:
    Jag är gravid! De som hänger på fb vet det redan men tänkte berätta det här också. Är i v 6 nu . Inget planerat men ack så välkommet.

WIII!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!
  • Pluttan

Hej alla. Oj ser att det hänt lite. Det var nog ungefär ett år sen jag var inne och skrev här. Min dotter har nu fyllt 1 år. Hon går och pratar. Grattis till dig missförstånd. Kul:)) Har skaffat facebook nu - äntligen...haha:) Undrar om jag får vara med i er grupp?? Hur gör jag då? Är den sluten bara för "oss"??

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • MissFörstånd

Pluttan - Tack . Måste bara fråga, när fick du din dotter? Vad heter hon? Är lite virrig, eller mer än vanligt nu kan man säga

• gizmolarson

Pluttan- självklart ska du vara med oss på Facebook, addamig där så fixar vi det

Helena Nenis Lundqvist

Wilda 27okt-07, Tuva 17 juni-09
  • Pepita

Hej tjejer! Hamnade i en liten bubbla där efter att jag fick Melissa. Det var så mkt nytt så jag kom aldrig till skott att gå in här och skriva... Om tråden lever än hur mår ni och era 1 åringar? Någon från denna grupp som har börjat fundera på syskon? Hoppas någon av er läser detta. Kram!

• Pluttan
    Pepita skrev 2013-09-13 13:02:30 följande:
    Hej tjejer! Hamnade i en liten bubbla där efter att jag fick Melissa. Det var så mkt nytt så jag kom aldrig till skott att gå in här och skriva... Om tråden lever än hur mår ni och era 1 åringar? Någon från denna grupp som har börjat fundera på syskon? Hoppas någon av er läser detta. Kram!

Det skrivs inte så mycket i denna tråden längre. Men vi har en egen grupp på facebook som du är varmt välkommen till. Skicka till min inbox om du vill.
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pepita
    Pluttan skrev 2013-09-13 13:28:35 följande:

Det skrivs inte så mycket i denna tråden längre. Men vi har en egen grupp på facebook som du är varmt välkommen till. Skicka till min inbox om du vill.
    ~pojke 2000 flicka 2012~?
    Har inboxat dig :)