Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Cataleya - åh vad tråkigt! Beklagar
=( Beklagar verkligen!!! <3
Cataleya: så tråkigt och hemskt!
Jag är gravid! De som hänger på fb vet det redan men tänkte berätta det här också. Är i v 6 nu . Inget planerat men ack så välkommet.
Polarlantis - Hihi, tack. V 7 idag
Hej alla. Oj ser att det hänt lite. Det var nog ungefär ett år sen jag var inne och skrev här. Min dotter har nu fyllt 1 år. Hon går och pratar. Grattis till dig missförstånd. Kul:)) Har skaffat facebook nu - äntligen...haha:) Undrar om jag får vara med i er grupp?? Hur gör jag då? Är den sluten bara för "oss"??
Pluttan - Tack . Måste bara fråga, när fick du din dotter? Vad heter hon? Är lite virrig, eller mer än vanligt nu kan man säga
Pluttan- självklart ska du vara med oss på Facebook, addamig där så fixar vi det
Helena Nenis Lundqvist
Hej tjejer! Hamnade i en liten bubbla där efter att jag fick Melissa. Det var så mkt nytt så jag kom aldrig till skott att gå in här och skriva... Om tråden lever än hur mår ni och era 1 åringar? Någon från denna grupp som har börjat fundera på syskon? Hoppas någon av er läser detta. Kram!
Kan man gå med i er fb grupp? Har en dotter född 31maj2012.