Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Kan ta min förlossning- torsdag 17 maj kliver jag å barnen upp å äter frukost kring åtta och sen när jag plockar ihop kring 9 får jag som jag trodde en sammandragning och det forsätter med jämna mellanrum på ca 8-10 min å jag funderar på om det kan vara förvärkar eftersom det är 1 månad kvar tills Sigge ska komma ( har inte haft förvärkar förr) messar maken på jobbet att det kanske är nån på G å att han får ring förlossningen å kolla vad dom tycker.. Dom vill att vi ska komma in, ringer mamma och hon kommer hit för att passa barnen, kommer in kring 11 tillförlossningen och värkarna sätter igång kring 12 å då är jag öppen 4 och får byta om å lägga mig i ett annat rum, kring 12.15 är jag öppen 8 och 12.29 går vattnet och jag krystar en gång sen är Sigge ute 12.29.. Underbara son som föddes i vecka 36+ 0 men vägde 3340 och var 48 lång... Lycka..

• gizmolarson

Lillsnurr82- tack så mycket.. Ja jag har haft snabba förlossningar.. Med första tog det 5 timmar från första känning att det var nåt på G å med andra 2,5..

• gizmolarson

Gammelmamma- stort grattis!!

Jag har haft med 2 och 3 an men värre eftervärldar var det med 2.an men det berodde nog på att jag hade sträckt mig på bb när jag ammade tuva så jag kunde inte röra ena sidan å eftervärkar på det är inget hit

• gizmolarson

Vi skulle ha haft nån slags lista så vi vet hur många vi har blivit och när våra små har kommit..lite roligt att se datum när dom skulle ha kommit å när dom kom

• gizmolarson

Imorgon börjar maken att jobba igen,men svärföräldrarna kommer imorgon å stannar 2 veckor så ensam med barnen blir jag inte.. Sen är det inte så långt kvar tills han har semester heller..

Svar på tråden Juni-barnen