Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barnen

Zvartlilja-hon har två barn sen innan om dom har oxå varit stor när dom kom, både hon å maken är stor, inte tjock då men långa.. Jag å gubben är kort å alla tre har varit 48 lång när som föddes, Sigge har vuxit till 55,5 på 7 veckor nästan 8 cm

• gizmolarson

Första veckan försvann 13 kilo sen har typ 1 kilo försvunnit, skulle vilja att som försvann lite fortare... Har minst 13 kvar

• gizmolarson

Nangilaja-grattis till er pojk, va jobbigt för er

Sigge blir 8 veckor på torsdag och väger nu 5230 och var 57,5 lång.. Tänk, han har näsan vuxit 1 dm på dessa 8 veckor och gått upp nästan 2 kilo.. Hjälp!!!

• gizmolarson

Idag blir vår Siggeprins 8 veckor och igår så vägde han 5230 (3340) och 57,5 lång.. (48) han har nästan vuxit 1 dm på 8 veckor... Ojojoj nu får det stanna av lite, fick åka hem
    Å beställa 62 kläder åt honom...

• gizmolarson

Underbara pojke- dom blir ju inte sämre av att vara ute i friska luften bara dom inte är för kallt klädda

• gizmolarson

Min första var en kräkbebis så då låg det ikeahandukar överallt, nu ligger dom överallt i sängen då jag har dom ist för amningssydd som jag heller aldrig skulle ha klarat mig utan under alla tre barn..

• gizmolarson

Haha Sigge vill helst ha bröstet i ansiktet när han ska sova flickorna har varit lika oxå, typ bröstvårtan i ägan osv när Sigge har ätit klart brukar han alltid lägga upp huvudet på bröstet som huvudkudde (när jag ligger å ammar )

• gizmolarson

Va många som fått mens fast ni helammar, själv hoppas jag att den dröjer.. Med flickorna dröjde det isf 6-7 månader

• gizmolarson

Jag är 29 och gift med Nisse som nyss fyllt 31 vi bor i hus med hund och katt, Sigge är nr 3 och har två systrar som är 3 och 4,5

• gizmolarson

Sigge ler mot oss hela tiden nu å det började han med för ca 1 vecka sen..å han
    10 veckor nu..

Svar på tråden Juni-barnen