• Svar på tråden Juni-barnen
  • Uddabus

Stort grattis till et som fått barn... Sååå duktiga ni är... Helt fantastiska...

• LillaGrynet

Håller med ni är super grymma ni som redan fått

Själv börjar jag bli riktigt nervös nu.. Min mamma tänker sig inte riktigt för alla ggr å igår så kläcker hon ur sig.. - Ja, jag sa det häromdagen till vem det nu var jag pratade med att Fy sjutton vilken pärs Du har framför dig.. Är inte ett dugg avundsjuk! Min mamma är igångsatt 3 ggr ca 1 mån innan BF.. Det var fruktansvärt sa hon. Någon som vet om det är värre än att föda naturligt eller bli igångsatt 1 vecka efter BF? Sen om det är skillnad på att bli igångsatt med dropp eller gel? Jag blev igångsatt sist med gel i v.41+0.

• conda

Åh vad roligt det var att läsa förl.berättelser så här på morgonen. Hemskt med urakut snitt men skönt att allt gick bra. Ang. igångs., jag har blivit igångsatt tre gånger av fyra och för mig var skillnaden att jag hade längre pauser mellan värkarna utan igångs. Själva smärtan har dock varit densamma men mer intensiv med dropp... =)

• Tesssi

Tack Ninnabus och Gammelmamma för att ni delade med er av era förlossningsberättelser.

• Havsjungfrun

Gammelmamma: Skönt att allt gick bra trots allt!

• Nangijala

Fantastiskt att läsa era förlossningsberättelser! Grattis till er som redan fått era små :)

• MarieG81

Det är så kul att läsa alla förlossningsberättelser!

• Tesssi

Igår gjorde vi newborn-photo shoot med Algot. Jag längtar tills jag får se bilderna! Hjärta

Svar på tråden Juni-barnen