Juni-barnen
Favoriter- hoppas på att få skriva om bebislivet snart:)
Favoriter- hoppas på att få skriva om bebislivet snart:)
Tycker det är en toppen idé att fortsätta här, som sagt man behöver störtning och råd efteråt med, med de små livet :)
Urakut
Nämen?! Varför kom inte hela inlägget för?
Urakut
Jag testar den andra träden ..
Jag testar igen då, utskjut är betyder att bebis ska vara ute inom fem min och då sövs mamman. Akut snitt betyder att bebis ska vara ute inom två timmar och då får mamman vara vaken. Vet detta för vi har pratat om de 100 ggr då jag är rädd att de slutar med snitt eftersom jag blir igångsatt..
Urakut ska de ju stå*
Äntligen får jag vara med på denna sidan tråden.. Hampus kom igår kl 21.20 efter en lyckad igångsättning. Han vägde 3390 och var 50 cm lång. Helt perfekt:) är så glad över att ha mitt levande barn hos mig, har levt i chock i ett dygn men ni bööörjar det nog sjunka in. Skriver förlossningsberättelse när vi kommit hem. Just nu fokuserar vi på amning :)
Är det ingen som har problem med amningen? Det gör så ont att jag gråter och brösten blöder. Vill åka hem men måste få igång amningen först. Nu har mjölken börjat rinna till iaf. Men har får fortfarande ersättning..
Denna hemska smärta alltså..
Nu är vi på väg hem. Ena bröstet går bra men de som är sårigt på är värre. Har en sån där napp utanpå på det bröstet. Ska köpa lite ersättning då amningen inte är i full gång ännu. Fick panik och kände att jag klara inte en timme till där. Så de tyckte att jag skulle åka hem där jag är i min miljö och kan slappna av. Plus att jag kan lipa bäst fan jag vill!! Hoppas att de slutar göra ont snart och att de rinner till ordentligt, vill inte att han ska få ersättning.