Inlägg från: Ensortsmamma |Visa alla inlägg
  • Ensortsmamma

Juni-barnen

Ni som använder er av ersättning vilken har ni? Vi har baby semp 1 på tetra, men som nu när vi ska iväg idag så måste vi ju ha tillgång till en mikro för att få de 37 grader, hur gör ni andra?

• Ensortsmamma

Lina007: tack för ditt svar. Vi ska testa detta. Är nan 1 bättre för magen? Har inte märkt av något magont än men han är ju bara en vecka med. Vi tog den ersättningen för att de var vad de använde på bb.

• Ensortsmamma

Lenis21: men fy vad du har fått utså! Stackare, din hela text kom inte med. Vill ju veta slutet. Usch hoppas att du mår bättre nu. Kramar

• Ensortsmamma

Jag gick upp 12 kg (72) och idag 11 dagar sen förlossning visar vågen 64, är nöjd med detta ska bara få bort de "dallriga" på magen:)

• Ensortsmamma

Uddabus: vilka lika bebisar vi har. Hanpus sover med mestadels och äter var 3/4 timme. Och ca 2 ggr per natt..

• Ensortsmamma

Nån mer som har ont där nere, det värker i blygläpparna så jag tror jag smäller av. De är värst på kvällarna..

• Ensortsmamma

Ja för de kommer typ bara på kvällarna , antar att man kanske har rört sig /lyft för mycket under dagen då kanske? De gör så ont. Hampus blir 2 veckor på tors borde de inte börja ge med sig då?

Sen fick jag som en fettknöl?! På magen antagligen där de sattes en Steril kvaddel den gör jätteont, nån mer som fått något sådant? En liten liten knöl som gör ont. ?

• Ensortsmamma

Okej, oj pumpa ur 50 -100 de va värst :)
    Han äter ca 20 min . Va på bvc idag och han hade gått ner så nu måste jag ge honom 50ml i ersättning efter varje amning. Men de är skitsvårt, han sommar vid bröstet hela tiden..

Svar på tråden Juni-barnen