Juni-barnen
Men brukar väl (oftast) gå fortare och smidigare andra gången (?)
Längtar tills det är min tur i alla fall :)
Skulle vara så kul om vi kunde fortsätta följas även med mer än bara förlossning. Kan vara jätte skönt att få älta bebisgrejjer med andra nyförlösta. Är fortfarande med i en tråd för min 3:e dotter och vi har jättte mycket nytta av varandra med tips och grejjer hela tiden.
Baby 1112: grattis till sonen, men va dramatiskt det lät. Där ser man. Allt kan lixom hända. Men dom e ju grymma i sånna akuta situationer. Allt går så himla snabbt. Men skönt att ni mår bra. Vila nu och njut av Maximilian
Skönt att höra att det börjar bli bättre/har försvunnit. Jag längtar så efter lite raska promenader så hoppas min foglossning också släpper. Har också bara fram.
Min skruttfia på 9 mån (12 okorr) har börjat med en ny härlig grej att panik gråta 2-3 timmar efter läggdags. Hon blir inte lugn förrens man lägger henne intill sig, då somnar hon om och sover sedan lugnt hela natten. Känns som att hon har nått 6:e sinne och vet att lillebror är påväg.
Börjar bli lite nervös för hur detta skall gå men ställer in mig på väldigt lite sömn och lite kaosartade nätter så man inte får en chock sen .