Juni-barnen
Skriver 9 mån för hon föddes mer än 3 mån för tidigt och hon har fyllt 1 år men är som en 9 mån. Fast knappt det motoriskt.
Skriver 9 mån för hon föddes mer än 3 mån för tidigt och hon har fyllt 1 år men är som en 9 mån. Fast knappt det motoriskt.
Bra om info om nattskräck det tänkte jag inte ens på.
Ingen bebis här bf om 7 dagar.
Ni som redan fått, var det något ni saknade eller hade med er i onödan till förlossningen???
Åh det e så himla roligt att läsa om era förlossningar, ryser i hela kroppen. Snart e det min tur å jag börjar bli så himla nervös.
Skönt att det gått smidigt för vissa i ala fall. Kändes som lite väl många akutsnitt där ett tag. Vill verkligen inte snittas, fy för den smärtan efteråt.
Cataleya: dramatisk förlossning som slutade bra, phu blev alldeles tagen. Hon är otroligt söt:)
Det var en stor kille, undrar hur stor min är??? Min första dotter vägde 4200, men nu e det ju ny pappa som själv var liten vid födseln + at mitt magmått vid 40 veckor endast är 34,5 så jag hoppas på en lagom 3500 gram.
Skönt i alla fall att allt gick bra trots att jag ser framför mig hur jäkla ont av värkarna du hade. Starkt jobbat!!!!!
Nu e jag me på denna sida:) 18:11 kom vår älskade son till världen. Skrev en kort berättelse i andra tråden men kommer med en ordentlig här när vi kommer hem ( imorgon ).