• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • Cecini

Hej! Igår kl 14.24 föddes vår son. Han vägde 4056 g och var 52 cm lång. Han är naturligtvis den mest perfekta lilla unge man kan tänka sig och vi känner oss så välsignade och tacksamma för att just vi fått honom i vårt liv. Obegripligt lycklig!! Kram

• myran6801

Kära Cecini, stort grattis till din son! Så underbart att allt gått bra!

En liten uppdatering fr mig. Tyvärr ser det mörkt ut för vår del. Jag hade svåra magsmärtor i slutet av förra veckan men ingen blödning så eftersom smärtan avtog åkte jag inte in till gynakuten. Men i måndags fick jag lite blod på pappret o blev såklart orolig. Tog ett gravtest med veckoindikator som visade färre veckor än ggn innan vilket tyder på att hcg nivån sjunker. Min vanliga Gyn är på semester så jag har inte kunnat göra vul som kliniken önskade redan för en vecka sedan. Ringde till en annan Gyn och fick komma akut. Hon kunde se en hinnsäck i livmodern som är alldeles för liten. Hon såg också ett misstänkt X vid vänstra äggstocken. Hon rådde mig att genast i morgonbitti åka in till gynakuten för vidare kontroller. Känner mig så ledsen och orolig. Det var inte så här jag ville det skulle gå.
    Krsm

• Cice

Myran

Stor kram på dig, jag hoppas att allting ska  gå bra.

Jag  håller tummarna för att allt ska ordna sig. Ge inte upp !!!.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på ngt vis. 

Ser till att du vilar ordentligt och tänk positivt.

Kram   

• mariposa

Kära Myran!

Nu blir jag bedrövad. Jag tänker på dig! Det var då det värsta. En stor och varm kram!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?