• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • NY I GBG

Vilken UNDERBAR nyhet Cecini. Och han är verkligen perfekt. Stort grattis!! ibland känns allt det här med bebis så overkligt och sååå långt bort, om det ens skymtar vid horisonten. Ett inlägg som ditt gör det verkligt igen, det vi kämpar för. Kram och hälsningar från åbo....

• myran6801

Cecini, å vilken guldklimp!!! Så perfekt!!!! Grattis fina du och tack för att du delar med dig av ditt mirakel. Det gör det lättare att gå vidare och våga försöka en gång till. En stor grattiskram !!!!

• Pippi70

Åh Cecini!! Han är helt underbart söt!!

Blir väldigt rörd och får tårar i ögonen:)

Ditt inlägg var precis det jag behövde just nu!

Mitt IVF försök blev avbrutet pga av det bara fanns en mogen äggblåsa.

Nu har vi gett det ägget en chans med hemmaförsök men jag är redan nu inställd på att det inte blir något av det:(

Grubblar mycket just nu på om jag ska prova igen... Men tror jag mentalt inte orkar det, blir så besviken hela tiden och tiden bara går!!

Det har redan gått etthalvår sen vi skulle gjort vårt IVF första gången efter att försökt ett halvår hemma.. Men varje gång får vi avbryta..

Så din fina bild på din guldklimp Cecini tog bort all tvekan om att det är just ÄD vi ska satsa på nu!

Kram

• Cecini

Tack!!! Kan tillägga att han känns till 100% som "min", ingen tvekan alls!! Var lite orolig för det innan. Dessutom är han en liten kopia av sin pappa. Kram från oss!

• myran6801

Cecini, du är så gullig!!! Tack för att du gör det lättare för oss andra för jag tror vi alla funderar just på hur kommer man att känna. Kram

• längtar74

Åh, grattis Cecini! Vilket underbart litet pyre!! Ja, visst är det så att de inte bara känns som ens egna - det är de ju också Det är så mycket känslor i kroppen. Trots att vår dotter finns här på grund av att mina egna ägg gett upp så kan jag omöjligt tänka mig en tillvaro utan just henne. Att inse att vi kommer att få se henne växa upp är ett sådant privilegium.

Många kramar till er alla från ett snöigt Malmö.

• germany
    Cecini - Grattis till en helt bedårande lietn son! Så himla söt så man blir nästan tårögd av att titta på den fina bilden. Roligt att du delar med dig av tiden efter att barnet kommit så vi alla får veta hur det känns när man håller sitt ÄD barn i famn.

Likaså till dig Längtar. Fint att du också delar med dig. Tror det behövs flera inlägg som era mitt i allas kamp för att orka med kämpartillvaron. Ett bevis på att det finns ett ljus där i mörkret som alla förhoppningsvis och mest troligt kommer att nå fram till förr eller senare.

Kram på er och alla andra fina i tråden. Jag tror på er! Hjärta
  • AmelieS

Ett jättestort grattis till er Cecini! Så fin han är. Tack för att du delar med mig. Ditt inlägg får tårarna att börja rinna på mig. Vilken lycka det är att bli förälder när man kämpat så länge! Kram

• Karin71

Fantastiskt! Stort, stort GRATTIS! Vilken söt kille! Cecini: Får jag fråga varför ni valde just IVI i Valencia. Ava Riga ligger så mycket närmre och/eller IVI i Madrid är också ett alternativ. Är de så mycket bättre där ? Vore oerhört tacksam för svar! Grattis igen!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?