Hej alla och Gott Nytt År!!! Jag hoppas verkligen att 2013 är ett turår för oss alla.... Mariposa: härligt att läsa att du är på banan igen med ny kraft. Heja! Myran: förstår att det måste vara jättejobbigt att gå och vänta på VUL... Men att du inte fått mens och att hcg stigit är ju mycket goda tecken Själv så vet vi inte riktigt vad som händer. De hittade ju en donator men vi vill försöka göra ett prov innan dess och det verkar inte som vi hinner med provet om vi ska använda denna donatorn så v kanske får tacka nej... Fast det var en bra match tydligen och hon var ung också.. Samtidigt ställer vi oss på kö i Åbo, Finland, för att om vi behöver (och orkar!) göra ett tredje försök kunna få ersättning från försäkringskassan... Men jag är inte lika sugen på att testa där och väntetiden är ca 6 månader En fråga till er: det sista året, särskilt det sista halvåret, har jag haft en massa "problem där nere" med infektioner, blödningar mm. Är inne på tredje omgången antibiotika pga bakteriell vaginos och har även ätit antibiotika pga urinvägsinfektion. Blöder också litegrann lite då och då. Jag har inte haft sådana besvär tidigare så det måste ha att göra med hormonerna eller ingreppen. Min fråga: har någon av er råkat ut för liknande? Kram