• Cice

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

myran6801 skrev 2012-11-20 07:47:25 följande:
    Nu har vi fått datum för ET och bokat flyg ner. Vi tänker boka ett billigt flyg hem redan dagen efter och chansa på att transfer blir som planerat. Skulle vi behöva stanna bokar vi en ny flight.

Hoppar in här....

Lycka till myran6801... och lycka till alla kämpare Solig

Jag  hoppas att allt går bra....

Stor kram       
  • Cice
    {#emotions_dlg.flower}Hej
    Jag hoppar in här..
    maja01 skrev 2012-11-24 15:22:09 följande:
    Hej alla. Läste om testet som du Vinkan hade gjort. Jag har gjort samma, MTHFR heter det . Jag hade också denna gen och har också haft många missfall. Med rätt medicinering fungerade det sedan direkt. Snälla, ni som är osäkra be att få testa er för detta det är lätt gjort genom blodprov och jag undrar varför man inte lägger mer vikt vid detta i Sverige. Trevlig helg!
    Maja,  jag blev mkt nyfiken på den test.

Var ska man vända sig till för att göra det ?

Tack

Stor kram till alla er kämpare      

• Cice

Myran

Stor kram på dig, jag hoppas att allting ska  gå bra.

Jag  håller tummarna för att allt ska ordna sig. Ge inte upp !!!.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på ngt vis. 

Ser till att du vilar ordentligt och tänk positivt.

Kram   

• Cice
    Hej  ,
    Jag  hoppas få hoppa in här igen. Det var  länge sen  som jag skrev i denna tråd.

Jag har  en fråga till er som har gjort stimulerad FET;  vanlig FET , ET ;

Hur mycket estrofem / cycklacur har ni har tagit och hur länge  ?

Läkare har rekommenderat mig att använda  " duphaston ( dydrogesteron ) " i tablett form. Fråga är hur man  ska  kunna kombinera den med litunus ( vaginal), hur mkt av dem ska man använda ?

Hur ser eran behandlingsplan ut efter ET / FET?

Jag vill gratulera alla som har lyckats att bli gravida och skicka en styrkkram till alla  medkämpare.

Stort tack för svar!

Cice
  • Cice

Hej tjejer !!! {#emotions_dlg.flower}

Grattis till er som har plusat, ni som har fått barn och till era som ruvar ! Jag håller tummar o tår.

Jag håller fortfarande på med  IVF,   men jag läser lite om AD då o då . Och  jag hittade det här lilla klipp som är

ganska interessant om en tonårsflicka som vet att hon blev till tack vare Ad...

" rel="nofollow" target="_blank">

#t=36">#t=36

Har ngn av er sett det ? Det  verkar  vara bra att berätta till barn ganska tidigt  om deras  tillkomst.

Men det är upp till var och en. Jag vill inte komma med pekpinnar....

Stor kram, Cice
     Solig

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?