• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • mariposa

Simba-14:onde är ju alldeles snart ju-spännande! Jag hoppas! Jag tog hcg-testet på en privat klinik här i Sthlm. Det gick på 300 spänn. Ring runt och fråga!

P.s Tack för gratulationen-vecka 9 är jag i nu.

• simba72

Ypke och ny i Gbg idag var det dags för vår träff. Vi ses kl 17.30 på bestämd plats.

ha en fin dag!

• Ypke
    simba72 skrev 2012-11-12 08:46:48 följande:
    Ypke och ny i Gbg idag var det dags för vår träff. Vi ses kl 17.30 på bestämd plats.
    ha en fin dag!
    Hej! Japp, det gör vi! Roligt att du kommer! Inboxa mig gärna om vad du heter och så (eller har jag missat att du gjort det?), så man slipper gå runt och fråga folk om de heter Simba ...
  • NY I GBG

Yes, ska bli trevligt! Hihi vilken syn, en vilsen ypke som frågar efter simba och ny i GBG Jag tror jag har era namn i ett mejl. Vi ses!!

• Ypke
    NY I GBG skrev 2012-11-12 11:15:48 följande:
    Yes, ska bli trevligt! Hihi vilken syn, en vilsen ypke som frågar efter simba och ny i GBG Jag tror jag har era namn i ett mejl. Vi ses!!
    Eller hur!!! "Hej, jag heter Ypke, heter du Simba och håller på med äggdonation?" Man kan ju anses som inte riktigt klok i huvvet för mindre ...
  • Ypke
    myran6801 skrev 2012-11-12 11:48:48 följande:
    Ha så trevligt ikväll tjejer!!!!! Kram
    Tack Myran!
  • germany

Nu fick ni mig att le  Glad(något jag så väl behöver just nu).

Jag skulle tycka det var supergulligt att få gå fram till er och med ett litet försiktigt leende fråga om det möjligtvis kan vara tex. Myran, GBG, Ypke eller kanske "lejonkungen Simba" som jag har äran att få träffa :)

Önskar er en jättetrevlig kväll....önskar att jag hade kunnat hängt med er, men tyvärr så är avståndet altlför långt för att vara möjligt.

Kram till er alla fina, ingen nämnd ingen glömd Hjärta 

• Ypke
    germany skrev 2012-11-12 13:43:24 följande:
    Nu fick ni mig att le  Glad(något jag så väl behöver just nu).

Jag skulle tycka det var supergulligt att få gå fram till er och med ett litet försiktigt leende fråga om det möjligtvis kan vara tex. Myran, GBG, Ypke eller kanske "lejonkungen Simba" som jag har äran att få träffa :)

Önskar er en jättetrevlig kväll....önskar att jag hade kunnat hängt med er, men tyvärr så är avståndet altlför långt för att vara möjligt.

Kram till er alla fina, ingen nämnd ingen glömd Hjärta 
    Hej Germany, tack för ditt meddelanda. Vi ska tänka på dig! Om du någonsin har vägarna förbi så lovar jag att fixa en träff bara för dig! Var är det du bor förresten? Jag ska till Idre över nyår - är det nära?
  • NY I GBG

Ja Germany, du är alltid välkommen. Och jag ska till Härnösand över jul, om du skulle bo nära där

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?