• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • myran6801

Nu har jag tagit p-piller i 11 dagar och när jag var på toaletten kom det lite blod på pappret. Någon som vet vad det kan bero på?

• myran6801

Germany, har läst om hur jobbigt du har det just nu. Otroligt att kliniken kan klanta till det så. Tänker på dig och hoppas det löser sig på ngt sätt. Kram

• längtar74

Hej tjejer! Vill bara bidra med ett av många blivande små mirakel i den här tråden: igår 16.11 kom vår lilla prinsessa ut! Blev en lite komplicerad förlossning med både sugklocka, tång, moderkaka som satt fast o blodförlust som följd. Men inatt sover hon tillsammans med oss på bb, o är helt underbar. Som vi har kämpat för att du ska komma hit, och nu är du här!

Många stora kramar till er alla från en lycklig MAMMA!

• myran6801

Längtar74, grattis till er lilla mirakelprinsessa!!!! Skönt att allt gick bra även om jag förstår du haft det tufft vännen. Tack för att du delar lyckan med oss alla!!! Sköt om er och njut att din lilla dotter! Kram

• germany
    myran6801 skrev 2012-11-02 18:04:10 följande:
    Germany, har läst om hur jobbigt du har det just nu. Otroligt att kliniken kan klanta till det så. Tänker på dig och hoppas det löser sig på ngt sätt. Kram
    Vi får se hur kliniken hanterar det hela när vi väl är på plats. Ska dit en stund innan ÄP för att prata om det hela.
    Jag och mannen har sagt att vi inte kan gräva ner oss mera utan bara att åka dit och hoppas på det bästa.
    Tack för din fina omtanke!
  • germany

Längtar 74 - Åhhh, GRATTIS till eran lilla prinsessa!!!! Tänk, nu är ni verkligen mamma & pappa Solig.
    Njut av er lilla tös och varmt lycka till med allt.
    Kram till dig och din lilla familj Hjärta

• tummen1

Fick en blödning igår och åkte in akut till gyn. Såg båda hjärtanen men den ena tvillingen är mindre än den andra. Rädd för att mista den ena. De kunde inte förklara varför jag blödde.

Grattis Längtan 74, måste kännas underbart!!!

• myran6801

Tummen, stackars dig. Men vad jag förstått är det vanligt med blödningar vid ÄD. Skall du in för ytterligare koll eller vad sa läkaren? Kram

• mariposa

Tummen- vad oroligt. Visst ska du på ultraljud nu i veckan?

Stor kram till dig också!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?