• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • NY I GBG

Simba: Lycka till!!!!! Jag håller tummarna. Jag försökte inboka dig och simba men jag lyckades inte få upp din adress och inte heller mejla till två samtidigt. Föreslå gärna några dagar/tider när ni kan ses. Kram

• längtar74

Simba - stort lycka till!!!

Vilken härlig aktivitet i tråden - det här är verkligen det bästa med fl, att man får en möjlighet att träffa andra som förstår precis

Myran - såg att du nämnde att det startats en tråd av/för några i Malmöområdet. Vet du vilken det är eller någon av de som är med? Jag känner precis som många av er ett stort behov av att träffa någon på riktigt - skulle vara så skönt att känna att man inte är ensam i allt det här.

Kramar till er alla fina tjejer!

• myran6801

Längtar74, det är ett gäng tjejer 40+ som gjort eller gör ivf som ska ses i Malmö. Jag tycker absolut du ska kontakta dem. Tyvärr kan jag inte kopiera Länken fr telefonen. Men inboxa Zinfandel, en fantastisk tjej. Kram

• Cecini

Längtar74-precis som myran sa.... Det är Zinfandel i tråden "IVF för oss som är snart 40. Våra chanser" som har dragit ihop ett gäng här nere i Skåne. Jag bor också här nere, har dock haft lite dåligt med tid sista tiden, så jag har inte kontaktat henne. Ska försöka ta mig i kragen och göra det, om inte annat så kan jag och killen i magen fungera som lite uppmuntran.

• myran6801

Cecini, tycket absolut du ska kontakta Zinfandel och tjejerna. Precis som du säger kan du ge hopp och dessutom verkar de vara fantastiskt trevliga och fina som säkert kan bli vänner för livet. Precis som mina FL vänner har blivit.

• simba72
    NY I GBG skrev 2012-10-26 23:40:30 följande:
    Simba: Lycka till!!!!! Jag håller tummarna. Jag försökte inboka dig och simba men jag lyckades inte få upp din adress och inte heller mejla till två samtidigt. Föreslå gärna några dagar/tider när ni kan ses. Kram

Ny i Gbg -jag vet inte heller hur man gör men jag prövar att inboxa er. jag är hemma den 6 nov (så veckan därpå skulle jag kunna) I vilken del av Gbg bor du? ser fram emot denna träff :)

Ha det gott så länge!
  • simba72

Nu har jag inboxat er Ypke och ny i gbg. Ta en titt ..det stod att medd gått iväg.

Hej hej

• germany

Vad roligt att ni nu kanske finner varandra i det verkliga livet och att ni får stor glädje och nytta av varandra.
    Ha det så jättebra på era träffar nu, önskar er allt gott Hjärta.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?