Myran, Germany, Ny i GBG och Simba: Jag har bjudit in er till mitt konto. Säg till om någon annan vill bli inbjuden. Har tidigare haft otrevlig påhälsning och vill inte att den ska vara öppen för alla.
Ja du, Myran, jag förstår så hemskt väl ... Jag har sedan jag var barn tänkt när jag haft det jobbigt, att det är bättre att finnas än att inte finnas. Hemskt naivt och samtidigt över-filosofiskt, men jag brukar tänka den tanken nu också när jag planerar barn; att vi sätter en människa till världen som annars inte hade funnits. Att de flesta människor ändå är lyckliga över att få finnas på jorden. Och med all den kärlek som man som ÄD-förälder kommer att ge sitt barn, så är det sekundärt att man är en gammal förälder, eller ensambarn, eller vad det nu är för konstigheter som kommer upp. Det kanske blir en grej under några år, men vilka barn tycker inte att deras föräldrar är pinsamma av en eller annan anledning. Och vad gäller huruvida barnet kommer att kännas helt ert, så tror jag inte du behöver oroa dig. Det kommer det att göra!!!