myran6801 skrev 2012-10-24 09:04:03 följande:
Jag har gått hos henne i nästan ett år, hon är fantastisk! Mina cykler som var 24 dgr är nu 28 och jag mår så mkt bättre då kroppen känns i balans. Kan varmt rekommendera henne!!! Går du där Germany?
Vad roligt att höra att din kropp känns bättre i balans och vad glad jag blir att du kände dig nöjd med Lotta.
Ingen är som hon, en tjej med hjärtat på rätta stället och som verkligen brinner för sitt arbete
.
Nej, jag har inte gått hos Lotta på behandling, hon är enbart min vän (hon betyder så mkt för mig)
Vi har alldeles för långt avstånd till varandra för att ens tänka tanken att gå på behandling. Men Lotta hjälper mig på så många andra sätt, bara genom att finnas till och lyssna på mig och ge mig goda råd när jag som mest behöver dom. Jag förespråkar inte behandling hos Lotta bara för att utan för att jag vet att hon gör allt hon kan för att förbättra chanserna, hon är dessutom rak och ärlig.
Själv så gick jag hos en manlig akupnktör där jag bor, tyvärr så hade jag inte råd att fortsätta pga att det finns för många hål att stoppa pengarna i....Men jag hoppas kunna återuppta behandling längre fram om det blir aktuellt med ÄD.