• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • germany

GRATTIS tummen till ditt plus! Kanske alla tummar upp även för dig har hjälpt och kanske också för att du kallas för tummen, ha ha! Blir så glad för varje litet plus ni förtäljer här i ÄD tråden Glad.

• vinkan1

Har inte varit inne i tråden på ngr dagar... Och så mkt som hänt på dessa få dagar grattis Tummen och Mariposa! Helt underbart - är så glad för er.

Amelie, vad skönt att höra att allt gått bra o att du nu är tillbaka o ruvar, tummarna hålls nu stenhårt för dig!

Kram på er alla!

• tummen1

Tack alla!!! Känns fantastiskt och läskigt på samma gång. Är så rädd för missfall.
    Kram

• AmelieS

Grattis Tummen, vad roligt att höra!
    Har tänkt och hoppats på dig. Kram

Vinkan, kram till dig. 

• Pippi70

Grattis Tummen! Denna tråd verkar lyckosam:) Käns bra att jag hakat på den:)

• AmelieS

Hej!

Jag fick ett plus imorse när vi testade :)
    Jag ska försöka hinna ta ett hcg blodprov imorgon för att få veta att allt verkar OK såhär långt.

Hoppas allt är bra med er!
    Kram 

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?