• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • längtar74

Grattisgrattis, Amelie!! Här ramlar plussen in Ta hand om er, allihop!

Själv har jag nu prick en vecka kvar till bf. Har packat väskan till bb - det känns som om det var alldeles nyss jag åkte till Valencia o nu är vårt lilla pyre snart här!

• myran6801

Längtar74, men är det redan dax! Fantastiskt vad tiden har gått fort! Ska bli så spännande att följa dig fortsatt!

• myran6801

En fråga, jag ska ju börja med p-piller på mensens första dag men den vill liksom inte sätta igång ordentligt. Det är andra dagen med bara lite grann, räcker med trosskydd. När räknar man då mensens första dag?? Ska jag börja med p-piller ny eller??

• myran6801

Ni som varit i Alicante, vilket pris och vilket flygbolag har ni åkt med? Hur tätt inpå resan bokade ni er biljett?

• germany

Åh, ännu mera plus i tråden!! GRATTIS Amelie {#emotions_dlg.flower}
    Och så en bäbis som snart tittar ut och säger hej till sin mamma och pappa Hjärta.....Vilken lycka Längtar 74.
    Hoppas att ni snart håller liten i eran famn. Lycka till!

• vinkan1

Hej myran, vi åkte med Ryanair, bokade resan ca en månad innan men vi var ju där en del av vår semester så vi behövde inte tänka på exakta datum.

• vinkan1

Myran - kommer inte ihåg pris men ca 1500 kr dit - men då var det ju semestertid också. Ibland kan man ju hitta riktigt bra priser med Ryanair.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?