Myran - Du har egentligen inget att förlora genom att äta de DHEA som du fått av din FL- vän
.
När beräknas du genomgå ÄD? DHEA rekomenderas man att äta i minst 2 månader för full effekt, men jag tänker ändå som så att genom veckorna dit så händer det säkert nåt längs vägen också, dvs kvaliten kanske successivt förbättras. Men för att genomgå IVF så är det så klart att läkarna vill att man gett DHEA all den tid som behövs för att nå toppen av preparatets effekt.
Så knapra nu i dig dom vet ja! Jag äter 50 mg / dag. I kapsel morgon & kväll. I bland har det hänt att jag stoppat i mig ända upp till 75 mg (på eget bevåg), men bara nån enstaka dag då och då.
Jag tycker att hemmaförsöken är ganska meningslösa, men tänker ändå som så att chansen ändå finns där och den vill vi inte förkasta. Vem vet
, det rätta ägget kanske ligger där rätt som det är. Det finns ju flera här på FL som har blivit spontant gravida trots att deras läkare dömt ut deras förmåga att få barn med egna ägg.
Annars så måste jag säga att jag nästan kan längta efter att testa ÄD nu direkt och skita i att prova med mina egna. Jag vet att det inte är någon garanti att lyckas med ÄD på första försöket heller....men jag är helt övertygad om att chanserna ökar bra nog mycket.
Varför jag har mina favorittrådar inom ÄD är för att jag lever parallelt med den planen och även om jag själv inte helt satt bollen i rullning så är det vår plan B inom en snar framtid.