Ypke skrev 2012-10-26 14:01:05 följande:
Nej, Germany, det har jag inte. Min läkare är inte öppen för sånt och jag har ingen annan läkare som kan hjälpa mig heller. Det är det som är det jobbiga, att jag inte får stöd i mina funderingar om stödpreparat, och att jag samtidigt litar på vår läkare och inte vill laborera med det själv. Känner mig så himla utelämnad i detta.
Kanske du kan tänka dig att på eget bevåg köpa receptfri barnalbyl på apotek? Har samma effekt som trombyl.
Kortsion finns receptfritt i en del länder, kanske också i Spanien? Känner du inte någon som ska utomlands till Grekland tex? Hör dig för med Cice i 40-tråden annars alterativt att någon har överblivet kvar.
Förresten, i äggondationstråden Finland så erbjöd sig nyss Dustpuppy om bla Clexane (fragmine) och progynon. Hon bor i GBG och skänkte för avhämtning i GBG.
Tycker det är så synd att vi alla ofta får motstånd från vissa läkare. Men stöter man bara på rätt så kan man sedan skatta sig lyckligt lottad!
Jag förstår att du litar på din läkare och det ska du ju göra, men samtidigt så brukar de flesta läkare inte vara helt motsträviga när man har gjort flera misslyckade försök. Då brukar det vara ok att sätta in alla resurser iform av stödmedciner för att se om det kan hjälpa. Det är ju inga farliga mediciner och inga höga doser heller. Kan du inte verkligen be av hela ditt hjärta att du nu vill prova, även om din läkare inte tror på det hela?