• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • tummen1

Skall på ett UL på måndag och sen har vi inskrivning på fredag och får kanske göra ett till då hoppas jag.
    Oroar mig att jag inte mår lika illa nu, skönt på ett sätt samtidigt som det känns konstigt.

• AmelieS

Stort grattis Längtar74!
    Jag tänkte på dig idag när jag låg och vilade på soffan, och sedan loggar jag in här och ser att ni har blivit föräldrar. Vilken glad nyhet!
    Ta hand om er och njut av denna magiska tid!
    Många kramar 

• AmelieS

Tummen, tråkigt att du fick en blödning. Hoppas du kan vara lugn trots allt och att du får goda nyheter på måndag. Vilken vecka är du i nu?

Jag är i vecka 6+0 och har börjat må grymt illa, men inga kräkningar, än så länge.

Och du mariposa vilken vecka är du i? 

Kram 

• tummen1

AmelieS jag tror jag är i 7+0 idag.
    Har inte mått så illa idag men fick precis ett bryt och fick rusa på toa, men konstigt nog är jag glad att jag mår illa, tar det som ett bra tecken :)

• vinkan1

Grattis Längtar 74! Vad underbart!

Tummen1, jobbigt med blödning, men det är vanligt vid äd. Hade det själv varannan dag från plus till v9-10 - så påfrestande! Håller tummarna att allt är bra. Kram.

• längtar74

Tack alla fina för grattis!

Tummen - kan bara instämma i hur vanligt d är med blödningar vid ÄD. För min del rekommenderade IVI att öka på dosen med proggisar för att komma till rätta med blödningar - hur ser ditt schema ut? Håller alla tummar för att det ser bra ut på nästa koll.

• myran6801

Nu har jag ätit p-piller i 14 dagar och idag var jag på första vul och fick nedregleringssprutsan intramuskulärt. Är lite smått orolig, men det är väl normalt antar jag.

• AmelieS

Tummen, hur gick det på ditt UL idag?

myran6801, härligt att höra att du är igång med din behandling! 

• tummen1

Hej!
    Allt gick bra idag de växer som de skall, är tydligen i 8+1 idag. Den ena är lite större men det var vanligt sa BM.
    Skall bli skönt med inskrivning på fredag!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?