• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • Pippi70

Ha ha vilka roliga inläggGlad 

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!!

Jag är en Göteborgska jag med,men har blivit en Dalkulla(dock inte äkta) nu.

Hade jag bott kvar hade jag gärna velat träffa er!  Eftersom ni verkar sååå himla goa o trevligaGlad

Kram från mig med! 

• simba72

Tack myran, germany och pippi70 vi hade verkligen trevligt ikväll...superdupertjejer!

Verkligen synd att det är så stort avstånd. Men skulle ni ha vägarna förbi säg till..så kanske vi kan ordna något :)

ha det nu bäst!

• simba72

Tack myran, germany och pippi70 vi hade verkligen trevligt ikväll...superdupertjejer!

Verkligen synd att det är så stort avstånd. Men skulle ni ha vägarna förbi säg till..så kanske vi kan ordna något :)

ha det nu bäst!

• germany

Ypke, Ny i GBG, Simba - Gulliga er för era varma,  öppna famnar Hjärta.
    Man vet aldrig, kanske korsas våra vägar någon gång, trots våra avstånd.
    Underbart att höra ni hade en trivsam kväll! Kan mkt väl tänka mig att ni alla är toppentjejer inte bara här utan i det verkliga livet också.

~TA HAND OM VARANDRA! ~

• myran6801

Hur många dagar efter sista p-pillret fick ni andra mens. Nojar nu, tänk om den inte kommer.

• tummen1

Hej alla! Här går det segt. Blev sjukskriven idag till den 13/12. Känns skönt då jag mår så galet illa hela tiden. Fick B12 utskrivet också så jag hoppas det hjälper. Fick innan Lergigan comp men var tvungen att sluta med den då jag fick yrsel och hjärtklappning, det var så himla otrevligt.
    Hoppas det går över snart och att man kan börja glädjas över de små liven i magen.

• myran6801

Tummen vännen, jobbigt att du mår dåligt. Men tänk att det beror på de små miraklen därinne så kanske det känns lite lättare. Sköt om dig!

• Ypke

Ja, det var hemskt trevligt igår när jag, Ny i GBG och Simba träffades. De här trådarna är fantastiska, men det är jätteskönt att få prata av sig i verkligheten också, det är så få i ens omgivning som verkligen förstår allt man går igenom. Jag fick lite med mig hem att fundera över, hemskt värdefullt!

• germany
    myran6801 skrev 2012-11-13 07:37:46 följande:
    Hur många dagar efter sista p-pillret fick ni andra mens. Nojar nu, tänk om den inte kommer.

Så spännande att du är på gång Myran! Gissa om jag ska följa din resa mot en bäbis.
    Det måste ju bara lyckas för oss alla till slut!
    Hoppas din mens kommer som den ska.
Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?