• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • ulfsas

Jag sa spårvagnar. Du står kanske och väntar på SJ?

Kallt. Landade just i Luleå. Minus 25C här. Brr.

• xSpinell

Jaha , SJ Obestämd(ja ja)
    Kanske tunnelbanan är ett säkrare kort , jag är inte så hemma på dom här rälsbundna fordonen .

Jag tar lastbilen på dagarna för då är det ju inga problem ,KaffeKaffeCool dom kommer alltid fram i tid

Luleå sa du , ja det vet jag vart det ligger , åkeriet jag jobbar för har linjer hela kusten upp från Småland
    Men jag är nöjd om jag får vara här runt Mälardalen

• Angelven
    xSpinell skrev 2014-01-18 21:00:43 följande:
    Jaha , SJ Obestämd(ja ja)
    Kanske tunnelbanan är ett säkrare kort , jag är inte så hemma på dom här rälsbundna fordonen .

Jag tar lastbilen på dagarna för då är det ju inga problem ,KaffeKaffeCool dom kommer alltid fram i tid

Luleå sa du , ja det vet jag vart det ligger , åkeriet jag jobbar för har linjer hela kusten upp från Småland
    Men jag är nöjd om jag får vara här runt Mälardalen
    Definitivt tunnelbana - du vill inte vänta på pendel eller SJ

Sikta på blåa linjen, den har minst avbrott och förseningar.

Allvarligt - om du har ett rörligt jobb runt mälardalen - sikta på de tjejer som inte är stockholm - pratat med en hel del från orter runt mälardalen, låt mig uttrycka det så här, de är mycket mera "desperata" än stockholmstjejerna som ibland kan vara lite väl självsäkra och dryga *f'låt, men så är det nog*
  • dilog

hahahahahaha nä satan stackars kvinnor om jag skulle klinka på en sådan. Första frågan kommer säkert bli. Kan du spela. Nä för satan. Håller bara i den för att du ska bli intresserad.
    Skulle inte funka i längden.

• Angelven
    dilog skrev 2014-01-19 00:15:01 följande:
    hahahahahaha nä satan stackars kvinnor om jag skulle klinka på en sådan. Första frågan kommer säkert bli. Kan du spela. Nä för satan. Håller bara i den för att du ska bli intresserad.
    Skulle inte funka i längden.
    Fast det är just det det visar i testet - att det räcker att du håller i den för att bryta isen

Sedan får du ju bara förklara att det var dina polare som tvingade dig att försöka på senaste grabbfesten och att det var hysteriskt roligt eller nått
  • monty
    Angelven skrev 2014-01-19 12:06:22 följande:
    Fast det är just det det visar i testet - att det räcker att du håller i den för att bryta isen

Sedan får du ju bara förklara att det var dina polare som tvingade dig att försöka på senaste grabbfesten och att det var hysteriskt roligt eller nått
    Det där är väldigt målgruppskänsligt.

När jag var i 20-årsåldern behövde jag bara nämna gitarr.

Nu som 30, så fungerar det nästan inte alls.
  • dilog

Ok klär av mig naken och tar en gura i min famn. Nån kvinnlig själ som vill se kortet?Solig

• Angelven
    dilog skrev 2014-01-19 12:36:21 följande:
    Ok klär av mig naken och tar en gura i min famn. Nån kvinnlig själ som vill se kortet?Solig
    *asgarv*
  • xSpinell
    Angelven skrev 2014-01-18 23:37:53 följande:
    Allvarligt - om du har ett rörligt jobb runt mälardalen - sikta på de tjejer som inte är stockholm - pratat med en hel del från orter runt mälardalen, låt mig uttrycka det så här, de är mycket mera "desperata" än stockholmstjejerna som i......................
    Så du menar att jag är tappad på en ganska bra plats geografiskt sett vad gäller nätdejting .
    Jag har nu inte kommit så långt vad gäller att bli medlem på nån sajt än ,
    men , jag ska kanske jäkta på lite Drömmer
    Angelven skrev 2014-01-19 12:06:22 följande:

Ja det där med en så kallade "isbrytare" underlättar alltid att ha .
    Sedan min dotter flyttade till america , där man använder dollarsedlar och jag åkar dit 2gång/år:
    Så blir det inte av att växla tillbaka dom varje gång man kommer hem .
    Har dom nu i plånboken så att dom alltid syns , när man bjuder någon på nåt att dricka i baren
    och vips så får tjejerna bara av en slump syn på dom Guld i mun(en bunt dollarsedlar uppskattas alltid)
    Du kan ge dig på att dom frågar varför jag har dom , då säger jag att jag reser dit ofta på semester
    Sen finns det att prata om ett bra tag till Flört och dom vill känna på dom o titta på dom.

Så ett gott råd är .
    Försök att hitta en "isbrytare"som funkar för just er (det går så mycket lättare)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!