Anonym (vänskap) skrev 2013-05-13 21:18:04 följande:
Pratat med en kille ca 1 vecka nu och vi har bestämt för att ses på onsdag. Rent vänskapsmässigt men börjar få is i magen för nu i kväll har han ställt en massa frågor angående vad jag gillar i sängen etc samt frågat vad jag ska ha på mig när vi ses. Jag svarade att jag inte funderat på det än. Då föreslog han kjol och string!! Sen skrev han att han gillade tjejer som ville ha sex på första dejten.
Hm tror jag ställer in att träffa honom. Han verkar mest vara intresserad av en sexträff
Ja det här är inte lätt alls. Vissa har bara en sak i huvudet tyvärr. nu är jag ingen munk på nått sätt och kan mycket väl tänka mig att övningsköra jag med men som sakt du har ingen aning vad det är för personer här ute. Finns liksom aldrig några garantier oavsett. Men för allt i värden se till att ni träffas där det finns folk. Ett kaffé, ett torg eller vad som. Klä dig inte utmanande. Låter hemskt att behöva säga det för det upptemala hade ju varit att kunna klä sig hur man vill men i dag går det fan inte. Ibland är det ju tillockmed kvinnans fel att hon blev våldtagen för att hon hade utmanande kläder. Hoppas nu jag inte skrämmer dig totalt utan jag är bara rädd om mina medmänniskor oavsett var de befinner sig. Lycka till måste jag ändå säga för det är ju detta vi alla vill igentligen som är här inne. Flörta lite och med lite tur finna en person som inte bor allt för långt bort för att kunna dejta i verkliga livet.