• dilog

Ärliga nätdejtingstråden!

Haft en underbar dejt med mycket missöden. Men det beror mer på mig än på dejten. Bara min jävla otur som förföljer mig 

• dilog

tja tappade en massa pengar så kunde inte göra det man hade tänkt sig från början. och så glömde jag en del som jag var tvungen att köpa till då jag skulle tälta.

• dilog

Inte tälta med dejten man jag skulle träffa henne på camping sen skulle vi gå på djurpark. men eftersom pengar bara försvann från min ficka när jag tankade bilen. troligen så ramlade den ut där så hade jag bara pengar till campingen så någon djurpark blev det ej tyvärr. och eftersom jag älskar djur så var jag jävligt sur på mig själv. Pengar är inte allt men satan när man blir av med dem oplanerat. Det gillas inte alls 

• dilog

Satt några och jiddrade om det  här med dejtingsidor. Eftersom jag själv är med på en sida så lyssnade jag.  Alla tyckte att det var ju själva fan att nisse skulle behöva ragga på nätet.  Kom med den ena bättre förklaringen efter den andra att börja träffa folk i verkliga livet istället, Behöver inte vara på krog. Gör det du tycker är kul och ta kontakt på samma sätt med personer som du gör i verkliga livet. Bjud på dig själv för du är ju en förbannat rolig filur ju. Nisse satt och lyssnade sen sa han bara, jag kullar ungefär  var tredje dag med en ny kvinna som jag finner på nätet. Är det intressant kan jag knulla henne två gånger efter nån vecka. Och jag trivs med singel livet. Hur många veckor skulle det gå innan jag fick knulla nån på friskis och svettis tror ni. Många för där har jag varit med i snart 4 år Kunde inte låta bli och skratta för mig själv när jag såg deras miner.)

• dilog

jag skriver. jag får svar. jag får dejtar. sen att det är jag som är så jävla trög som inte fortsätter dejta är mitt eget problem. Men klickar det inte varför ska jag då försöka bara för att vara snäll mot den andre personen i fråga. Senast var en helt underbart dejt men avståndet skrämde mig när jag började  räkna på bensinkostnaden. Vill ju inte det ska kännas som en KK när man kommer dit

• dilog

Jag vet inte hur era första brev ser ut. Mitt kan se ut så här och nu kvinnor är jag singel så skulle jag bli intressant är det bara tt dra iväg ett pm här ifrån. Hej x. Har kollat in dina bilder och jag gillar verkligen bild nr tre. Fantastiskt snygg tröja. Den tröjan skulle jag inte skämmas för att dejta. Ler. Hur står det till i skåne land då i sommarhättan. Gär uppe i Småland är det kalsaväder. varmt som satan när man står på vedbacken och sliter. men mödan är väl vard för vem vet vad du har att bjuda på framöver. kanske en kall pilsner på en sliskig krog eller det rakt motsatta. Hur som helst så är jag inte så pjoskig när det gäller den biten. Ölen smakar lika gott oavsett var vi träffas. Men är det en öl inblandad i träffen så har jag tältet med mig. Köra berusad gör jag ej. Och här har du nu mitt stora intresse. DVS tält. kan tälta på antingen lyxcampingar eller varför inte bara rakt ut i skogen med ingenting alls. Gärna en cykelkärra efter moppen. varför ska allt vara så kompliserat för att man ska vara borta en helg. Nä skit i det här med planering några dar och ta dagen som den kommer. Du har fria händer att svara på detta mail men låter det som att det skulle vara nått du fastnar för så traska in på min sida och läs min press. finns även några bilder på nyllet på mig så du redan från start får nån uppfattning var det är som skriver till dig. Sen har jag ju inte en susning om vad du har för önskemål med din drömdejt. Bollen ligger hos dig. Skriv eller skit i det. Med vänlig hälsning dilog i detta fall

• dilog

vadå pussy?? jag har fått ofantligt trevliga vänner men som sagt det har inte klickat än

• dilog

det är ju så mitt liv ser ut. jobbar med att sälja ved för att överleva. kallas inkomstkälla

• dilog

du är inte elak jess. ta det varligt. Ta reda på varför han är så på att träffas direkt. låt allt smälta undan några dar å se efter vad hjärtat säger, ta en fika igen på en neutral plats är mitt råd till dig. Sen är inte jag nån dejtexpert precis. det här med långa brev det skiter jag i. jag skriver det som faller mig in. Sen om det blir långt vad gör väl det. Inget jag fundera på.

• dilog

har sagt det förr till dig jess å säger det igen. vill du ha hjälp med din ved så kommer jag några dar. Klickar det inte så vadå. Vänner kan man aldrig få för många av. sitta vid en öppen eld på gårdsplanen en kväll och skratta åt alla missöden man upplevt genom livet.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!