Ärliga nätdejtingstråden!
du låter som en kvinna i min smak. är inte reggad på alternativ.nu menibland fundera jag fan på att slippa det här jävla ekorrhjulet å bli min egen dräng å klara mig på vad djur ger.
du låter som en kvinna i min smak. är inte reggad på alternativ.nu menibland fundera jag fan på att slippa det här jävla ekorrhjulet å bli min egen dräng å klara mig på vad djur ger.
kan känna det samma jag med när jag jobbade med det. ena dan var man å klappade kalvarna för att nästa dag hjälpa till å få på dem på slaktbilen. Fy fan rent ut sagt. men fick intala mig själv att jag fick ju lön för det. men så var det han som killen arranderade av som det sket sig med så idag finns det inga djur på gården å jag blev arbestlös
ja det är ju så med kreatur tyvärr. eller alla djur ska jag väl säga. lika jobbig oavsett djur men man får hela tiden intala sig att djuren har haft det bra under tiden de levde om det så är marsvin eller stor ilsken tjur
du får bjuda in mig så jag får besöka din sida jess
vill också bo lite udda. men som sagt har funnit tre jag gärna pratar med. Du är den ena av dessa tre. Ger du mig tillåtelse att få komma in på din sida så bjuder jag in dig på min skype. där pratar jag gärna med dig utan inslag av vare sig det ena erbjudandet eller andra.
tiden får utvisa om du förblir singel eller inte. Men hoppas du inser att du inte kan dra alla män över samma kam. :)Finns faktiskt guldklimpar på nätet å jag anser mig själv vara en av dom. Som det står i min press på min dejtsida. Ärlig för lögner kommer jag ingen vart med. skulle jag ljuga någon blå är det ju mina lögner ni kvinnor blir intresserade av och på så sätt lura jag ju mig själv
Jag ska på dejt på lördag. Äntligen kom vi fram till ett passande datum:)
kan det inte bli lördag nu. Vill ha min dejt av klarad. känns så bra att prata med henne över nätet. Tänk om det inte alls blir så i verkliga livet. Är faktiskt rädd att vi kommer mista varndra efter detta om det inte klickar.
håller alla tummar för dig med jess