• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (tempo) skrev 2014-01-13 01:46:58 följande:
    Skall jag vara ärlig så "been there, done that" - och gör inte om det.

För mig är det ett skäl att gå vidare - eftersom jag inte är tokstark själv heller längre.

Generellt, handikapp - visst, varför inte ? Men inte en sjukdom där jag riskerar att åka dit själv. Och för mig är det den risken tyvärr.

Det är antagligen samma val som ex-alkoholister och ex-narkomaner gör och samma val som de som varit i ekonomiska svårigheter gör med de som är.

Jag kan förstå det om man riskerar att själv bli deppig.
  • Anonym (tomt)
    Papito skrev 2014-01-14 07:37:00 följande:

Precis!

Känner dessutom flera som har det omvända problemet, att de ser bra ut men inte är hälften så bra på att ragga när lite djupare snack kommer in i bilden.
    Tror att världarna kompletterar varandra.
    Lät som en ganska tråkig person för mig. "Djupare snack" är ju det som gör en människa intressant.
  • Anonym (tomt)
    modesto skrev 2014-01-14 02:10:29 följande:
    haha, du har sååå fel!! De som inte klarar av att ragga irl kan göra det med framgång på datingsidor. För blyga som går aldrig på fester och krogen kan internetdating funka alldeles utmärkt. Man kan ta det i lugn och ro i sin egen takt, det är lättare att öppna sig genom att skriva först och visa sina bästa sidor än att försöka överrösta musik i någon bullrig miljö med berusade människor.
    Blyghet är för mig samma sak som osäkerhet, så det går verkligen bort.
  • Papito
    Anonym (tomt) skrev 2014-01-14 23:17:09 följande:
    Lät som en ganska tråkig person för mig. "Djupare snack" är ju det som gör en människa intressant.
    Inte tråkiga men kanske inte lika bra på att plocka fram sin djupare sida, sina känslor etc.
    Det är ju det som är själva poängen, att vi alla är olika och olika metoder passar olika människor.
  • monty
    dilog skrev 2014-01-15 01:14:59 följande:
    kanske har funnit något nu.
    Underbart!
  • dilog

Nä hon slank mig ur näven. Fick ett mail att hon skulle ha en dejt med en annan i kväll som bodde lite närmare.

• ulfsas

dilog: tjejer är som spårvagnar. Missar man en kommer det strax en till.

• xSpinell

Ja ,jag står på perrongen o väntar för tillfället , men det börjar bli kallt Obestämd(Hmm)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!