Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Såhär har det sett ut
Tisdag 9.00 62
Onsdag 04.00 95
Torsdag 9.00 195
Måndag: 12.30 1684
Tisdag 10.00 1800
Såhär har det sett ut
Tisdag 9.00 62
Onsdag 04.00 95
Torsdag 9.00 195
Måndag: 12.30 1684
Tisdag 10.00 1800
Gick till Apoteket på sjukhuset under tiden sonen var sövd. Har enbart dålig erfarenhet därifrån, men tänkte att ett försök att få ut medicinen när jag ändå var där skadar ju inte. Döm av min förvåning när receptarien expodirade receptet utan något som helst krångel. Visst det tog lite tid men hon tittade inte ens på den inklippta signaturen. Iofs kan mitt konstanta kallprat och skämtande ha påverkat hennes fokus till min fördel, men ändå. Kom därifrån med min kur, men till sambon fick hon beställa. Så nu har vi slängt i oss 4st Azithromycin var och därmed påbörjat kuren som förhoppningsvis leder till plus vid nästa FET!
Vad borde de va på idag? 1600 * 2?
Har mailat honom angående det första 1600 sen tog ju Gynmottagningen ett hcg pga överstimulering på 1800 men det har jag inte sagt till honom än. Han tycker min kropp är lugn utifrån de FBC svar han fick idag som jag tog när hcg var 1600.
Vet du om det är någon idé att ta prover på werlabs imorgon innan påsk? Annars väntar jag till tisdag.
Det hade ökat till 4645, det måste väl ändå räknas som godkänt va? Det är ju mer än fördubblat på tre dagar. :)
finee-Hur går det för dig ? Vilken vecka är du i nu? Vilket datum är barnet beräknat att komma?
I Danmark tror jag de fleste har trappat ut från prednisolon vid v 18. Minns det så från min grupp. Sjukt härligt att du är i v 26! Grattis!
Så härligt med v 26, stort grattis!
Hur täta il-dropp fick du ta kring vecka 6-7? Dr D har bara ordinerat ett per vecka åt mig, känns så lite men FBC har ju sett bra ut å andra sidan...
Skönt att höra att du är i v.26 och att allt ser bra ut. Blir det en pojke eller en flicka för dig?
Vi har fått samtliga våra provsvar från London nu och som jag misstänkte har jag låga LAD, så jag behöver göra 2 Pooled donor LIT och sen göra om LAD igen för att se om det stigit tillräckligt. Får se om det blir LIT i Grekland eller London.
Är så kluven då jag får så sjukt många biverkningar av kortison, vill verkligen börja trappa ner det. Är konstant hungrig, kissar flera gånger på nätterna, hög puls och hjärtklappning och vaknar varannan timme på nätterna. Visst kan vissa symtom bero på graviditeten i sig, men inte hög puls och hjärtklappning...hjärtat slår så hårt att det är svårt att somna på kvällen...
När började du trappa ner Finee?
finee- Ja, jag hoppas också att nivåerna stigit tillräckligt efter 2 LIT. Vill komma i mål nångång, har kämpat i så många år.
Vad ska hon heta?
Idag v 5+4 fick vi se hjärtat slå, inte fått svar på hcg än men hoppas det är bra. Är det önsketänkande eller minskar risken för missfall om man sett hjärtat slå?!
Ajdå hoppas du får pravidel. När i cykel ska man testa prolaktinet? Morgon, fastande?
Lycka till när det väl beger sig:)!