Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Förstår inte riktigt ditt inlägg om de ska va en pik mot mig bara för att jag har ett barn. Det kvittar om du har tre, ett eller inga barn. Längtan är lika stor för alla som kämpar. Jag längtade efter barn som yngre och visste inte ens om jag kunde få barn då och kände mig tacksam när jag fick ett. Vi har försökt i 7 år och även om vi är unga så är det inget som säger att det är ett plus för de kan fortfarande va så att ingen hittar felen på oss. Min rädsla är att jag inte kan få fler eller att ingen vet vad det är som är fel utan bara chansar igen och de gör fruktansvärt ont och jag blir riktigt deprimerad från och till pga detta vilket påverkar oss som familj..Okej dubbeldonation vad är de?
Funderar lite på vad man bör göra för undersökningar när man väl är där nere. Serum kommer vi att ta med mensblodet och hysteroscopy, funderar på att ta immunförsvaret hos Dr D också för att se.
Serum tyckte att de på pappret såg ut som våra ägg och spermier ser bra ut samt att jag har svarat bra på den IVF behandlingen jag fick i Falun (även om de inte tog sig).
På Serums hemsida finns massor med information om vilka olika undersökningsr/utredningar de gör. Jag var i Aten söndag-torsdag och hann med både immunutredning hos Dr D och hysto på Serum samt springa runt på apotek och turista lite Jag hade även gjort Serums mensblodstest ett par månader innan jag åkte dit.