Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Zwillinge- Är det Nk-cells och TH1/TH2 (det är ju inkl Tnfalfa) för 775 pund du ska ta?
Eller tar du KIR, DQ-alfa och LAD också?
Zwillinge- Är det Nk-cells och TH1/TH2 (det är ju inkl Tnfalfa) för 775 pund du ska ta?
Eller tar du KIR, DQ-alfa och LAD också?
Ville bara säga att det är toppen med ett dropptips i Lundaområdet. Skånesemester inplanerad precis under nästa ägglossningsvecka så det kunde inte kommit bättre! Toppen UndrandeSökare
Nåt helt annat; är det någon som har tips på hur man kan stoppa blod efter Fragminspruta? Det ger sig säkert snart av sig självt men måste ha träffat nåt i magen senast för nu blöder det igenom plåster och blir blodfläckar här och var fastän det gått ett dygn. Ganska lite blod så ingen fara men störande att det inte bara slutar...
Tillägg rörande fertilitetsplus om någon funderar på ett första besök. Jag var där bara för några veckor sedan och då var det fortfarande möjligt att köpa Intralipider av Marie om jag inte hade haft med. Bra att veta om någon här funderar på det men inte fått ut på recept ännu.
En uppdatering av priset med är att jag betalade 1800:- (utan dropp) eftersom en lite lägre summa skrivits här nyligen, så man inte blir överraskad när man väl fått sitt dropp. Kanske finns det grund till olika prissättning om man är inskriven hos henne eller så. Var hur som mycket nöjd med droppsättningen som gick smidigt och föranleddes av att tidsbokningen följde när jag behövde få droppet, så jag kan bara rekommendera!
Tack! Ska titta på det då. Känns som att det inte kommer vara sista gången.
Förresten jag har prednisolon och acetylsalicylsyra hemma från ivfen vi gjorde i vintras. När ska man börja ta? (kommer inte ihåg de, är på cycel dag 6)
Jag vet att falun rekomenderade mig 20 på prednisolon och 75mg på acetyl...
Funderar på att köra samma.
Intressant, jag har alltid tänkt att mängden mens och slemhinnans tjocklek hänger ihop... För mig började i alla fall problemen med slemhinnan samtidigt som mensen minskade. Med Tamoxifen har jag lyckats få en slemhinna på 8-9 mm de senaste insättningarna, men jag blöder fortfarande väldigt lite (blödde även mindre vid mitt senaste missfall).
Jag har testat det mesta för slemhinnan, även akupunktur under lång tid, men det gjorde tyvärr ingen skillnad. Det enda som verkar ha hjälpt är kombon hyraulonsyra och Tamoxifen.
Märkte ingen skillnad på blödningen efter hyston (efter andra hyston fick jag ingen alls på 4 månader). De har inte hittat något avvikande på mig (har dock inte gjort hysto hos Serum utan hos Dr D).
Hej
Har följt tråden länge och ni är fantastiska.
Jag är äntligen gravid och tagit blodprov för blodstatus etc.
Jag har skrivit ner från vad ni skrivit i tråden att något värde inte ska vara mer än 25% av något annat. Men vilka två är dessa värden?
Vad jämför ni annars?
Jag har i princip alla provsvar med de som börjar med B (den svarsomgången) inom referensvärden men det räcker inte utan de beror på hur det förhåller sig till varandra?
Undrar om jag ska ta dropp.
LIte deperat efter hjälp.
Usch då men tack för förvarningen. :)
Hoppas på de kan hjälpa kroppen med allt.
Ser att ni skriver om Probotika
Jag undrar om det är samma sak som finns i joserna 1-liter i kyldisken som ska vara bra för magen eller om det var mer yoghurt produkter. För jag blev starkt avrådd att konsumera det om jag ville bli gravid.
Ville bara dela med mig. Eftersom vi ju inte vill motarbeta alla våra ansträngningar.
Den probiotika jag menar är tabletter man köper på Apoteket.