• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • Rataxes
    VojneVojne skrev 2011-12-31 08:09:29 följande:
    www.youtube.com/watch?v
    "URL-adressen innehöll ett video-ID med fel format.
    Vi ber om ursäkt för det."

gör om, gör rätt.
    I suffer, therefore I am...
  • Rataxes
    blackfallingstar skrev 2011-12-30 10:30:17 följande:
    Tack för eran tankar. Jag skickar en liten bild på vad amrikanska soldater gör i andra länder, och det tänker jag inte sluta visa den bilden som många inte vet, tyvärr, median visar amrikanska soldaer i visa program " som home make remover" som hjältar som försvara sitt land med allt de äger, och gråtar i sändningen så de får tittatna runt om i världen känna "deras smärta" men ingen vet vad de egentligen hålla på med, att spränga moskèen, spränga levande människor, testa nya vapen på oskyldinga människor, torrtera folk i fånget " som i en fängelse i Iraq som heter Abo Ghareb, ni kan googla på det " men ändå så är de tyvärr väldigt duktiga på att dölja vem är egentligen terrorist.

Här är en liten film om hur muslimer behandlar djur... det "intressanta" ur gärningsmannens synvinkel börjar 2 minuter in i själva filmen.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-31 00:00:23 följande:
    Konstigt att de inte väljer Saudi, Qatar eller annat valfritt muslimskt land isåfall...
    En del flydde till dessa länder också.
  • Noun
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 17:02:20 följande:
    Vilka är dem ockuperade av?

Materialismen.
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Noun
    Rataxes skrev 2011-12-31 19:09:15 följande:
    Här är en liten film om hur muslimer behandlar djur... det "intressanta" ur gärningsmannens synvinkel börjar 2 minuter in i själva filmen.

Och att man är muslim betyder att man gör som Islam förespråkar? Var är filmen, för övrigt?
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2011-12-31 12:38:24 följande:
    "URL-adressen innehöll ett video-ID med fel format.
    Vi ber om ursäkt för det."

gör om, gör rätt.
    inte så lätt med Iphone må du tro! men visst ska jag göra om det! tack för upplysningen...

">

• VojneVojne
    Rataxes skrev 2011-12-30 18:05:09 följande:
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    Iiii va fick du det ifrån? Jag har irakiska vänner och de hade inga problem med sin tro eller livet där tills "demokratin" kom med vapen dit! Hoppas att du har sett wikileaks då visar hur fredshandlarna "sköter" sitt jobb...Nu får du allt öppna ögonen lite!
  • Rataxes
    Noun skrev 2011-12-31 23:42:30 följande:
    Och att man är muslim betyder att man gör som Islam förespråkar? Var är filmen, för övrigt?

Sorry

www.youtube.com/watch&v=JmxAmtw4LNY

Jag har också gjort om och gjort rätt
  • Rataxes
    VojneVojne skrev 2012-01-01 01:58:59 följande:
    Iiii va fick du det ifrån? Jag har irakiska vänner och de hade inga problem med sin tro eller livet där tills "demokratin" kom med vapen dit! Hoppas att du har sett wikileaks då visar hur fredshandlarna "sköter" sitt jobb...Nu får du allt öppna ögonen lite!
    Då gillade de livet under Madame Hussein?

"fredshandlarna", är det de olika muslimska sekterna som spränger sig själva och andra i luften så fort de kommer åt?
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?