• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:13:22 följande:
    Mellanöstern har varit ockuperat mycket längre än så. Väldigt mycket längre.
    Nej, en diktator från det egna folket är inte en ockupation... 

• Noun
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 16:19:21 följande:
    Nej, en diktator från det egna folket är inte en ockupation... 

Det är inte vad Sunnah lär.
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:22:44 följande:
    Det är inte vad Sunnah lär.
    Irrelevant..
  • Noun
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 16:49:08 följande:
    Irrelevant..

Ja såklart... Det stämmer ju inte in i varesig ditt tankesätt eller intresse. Inte mindre är det fråga om ockupation.
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:53:10 följande:
    Ja såklart... Det stämmer ju inte in i varesig ditt tankesätt eller intresse. Inte mindre är det fråga om ockupation.
    Vilka är dem ockuperade av?
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-30 15:17:12 följande:
    Om dessa terrorister som ni kallar för "fredsbevararna" inte hade ockuperat Irak hade du inte sett en enda irakier i Sverige. Så de du ska skylla på är inte invandrarna från Irak hörru. 
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    I suffer, therefore I am...
  • Rataxes
    oOHalalOo skrev 2011-12-30 09:14:59 följande:
    Kanske för att deras uppförande, hånskrattande osv för tanken till hur även en del svenskar beter sig när de inte vistas på hemmaplan? Fulla svenskar på turistorter som 'släpper lös' för att de inte behöver (eller inte anser sig behöva) uppföra sig som folk även på bortaplan?

Men alltså ingen reaktion då från dig vad jag förstår (eftersom du inte har kommenterat TS) om hur dessa amerikanske soldater reagerar när hunden sprängs i luften? Nehej.
    Ska jag kommentera varenda jävla youtubeklipp på FL lär jag bli tvungen att sluta mitt jobb...

Konstig uppfattning du har om semestrande svenskar förresten, det är ingenting jag upplevt på mina semestrar utomlands. Fast det du beskriver är kanske hur du själv betedde dig innan du blev muslim? Skuldkänslor?
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-30 18:05:09 följande:
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    Har inte sagt att du är emot irakier. Nej, de flesta irakier som kom till Sverige är muslimer. I Irak råder inte shariah för att fly från den. Irak gick igenom två krig, en ockupation och nu ligger den under amerikansk makt. 

Islam är emot terrorism.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 16:08:22 följande:
    Det är ju inte det som ionlägget pekar på.
    Dem senaste 10 åren är ju inte den enda perioden som det har kommit folk från Irak till västvärlden.
    Det är ju långt tillbaka i tiden som detta har pågått. Folk har lämnat för att studera eller skapa sig ett bättre liv i väst. Detta gäller ju i stort sett alla länder i mellanöstern.

Det är ju inte direkt så att det sker samma inflyttning från väst till mellanöstern. 
    Före ockupationen av Irak flydde bara en liten grupp landet. De som flyttade hemifrån var studenter eller affärsmän och väldigt få motståndare. Ryssland var det land som tog emot mest irakiska studenter.  Jag hörde inte om några irakiska studenter som studerade i Sverige förr. Vad jag menade och Rataxes med var om de asylsökande.  En student som går till Sverige för att utbilda sig där är inte asylsökande.

Nej givetvis inte så länge väst suger i sig MEs naturtillgångar och lurar enkla människor där att dricka Coca Cola och käka skräpmat från McD. 
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-30 21:10:54 följande:
    Har inte sagt att du är emot irakier. Nej, de flesta irakier som kom till Sverige är muslimer. I Irak råder inte shariah för att fly från den. Irak gick igenom två krig, en ockupation och nu ligger den under amerikansk makt. 

Islam är emot terrorism.
    Konstigt att de inte väljer Saudi, Qatar eller annat valfritt muslimskt land isåfall...
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?