• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • oOHalalOo
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:54:51 följande:
    Tack ska du ha, men bryta gör jag iaf
  • Rataxes
    oOHalalOo skrev 2012-01-04 20:56:29 följande:
    Jag håller med, 5 år för att misshandla någon och sedan döda henne? Dessutom ljuga och anmäla henne saknad? Man tror ju inte det är sant.
    Det gick inte att döma för något annat, bevisen räckte inte till en fällande dom för mord. Du vet, i Sverige krävs något som heter bevisning... Apan är iallafall borta från samhället några år och utvisas sedan. alltid något.
    I suffer, therefore I am...
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:57:04 följande:
    Står det om det i svenska lexikon tex? Ja du vet, man förstår inte svenska när man är invandrare och lexikon kan vara till stor hjälp. 

Ok, vem betalar dessa imamer/präster för att "springa till fängelse" och träffa de fängslade? Staten? 
    Ja, läs länken.
    I suffer, therefore I am...
  • oOHalalOo
    Rataxes skrev 2012-01-04 20:55:46 följande:
    Sex med djur är inte tillåtet, det faller under lagen om djurskydd. Sex med svärfar är osmakligt men inget som medför medfödda defekter av det slag som är så vanligt i den muslimska världen där kusingiften är oerhört vanligt.
    Jo det är väl tillåtet bara man inte 'skadar djuret' eller vad det står i lagen?

Alla har ju olika seder. I Sverige gifter man sig kanske inte alls, eller så gör man det och sen skiljer man sig i 60 % av fallen.

• oOHalalOo
    Rataxes skrev 2012-01-04 20:58:53 följande:
    Det gick inte att döma för något annat, bevisen räckte inte till en fällande dom för mord. Du vet, i Sverige krävs något som heter bevisning... Apan är iallafall borta från samhället några år och utvisas sedan. alltid något.
    Man kan ju också se det som att kvinnor inte är värda så mycket? Det brukar väl vara lite liknande tongångar när det handlar om våldtäkt t.ex.? Så visst, man kan ju undra.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Sex med djur är inte tillåtet, det faller under lagen om djurskydd. 
    Tidelag (gammalsvenska þyþi lagh, jfr isl. þyða, "vänlighet", "hålla sig till någon", i sv. "ty sig till någon"), i juridisk meningkönsumgänge (tidigare otukt) med djur. "Sverige är ett av många länder där tidelag inte är kriminaliserat."
    Sex med svärfar är osmakligt men inget som medför medfödda defekter av det slag som är så vanligt i den muslimska världen där kusingiften är oerhört vanligt.
    Men det är en sådan civiliserad värld vi talar om här.

Ok har du någon statistik som visar att medfödda defekter i muslimska världen beror på kusingifte? Tillägger att min pappa och mamma är kusiner från båda sidorna, dvs farfar är broder till morfar, mormor är syster till farmor och farfar + morfar är kusiner till mormor och farmor. Men alhamdulillah vi har inga medfödda defekter. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    oOHalalOo skrev 2012-01-04 20:56:29 följande:
    Jag håller med, 5 år för att misshandla någon och sedan döda henne? Dessutom ljuga och anmäla henne saknad? Man tror ju inte det är sant.
    Han bör straffas med dödsstraff för den grymma handlingen. 
  • oOHalalOo
    Rataxes skrev 2012-01-04 20:59:20 följande:
    Ja, läs länken.
    Och du är emot det? I så fall får du väl tala med dina folkvalda? Men så länge det finns imamer och präster och andra som staten betalar så är det väl bara att hålla god min för dig? Alternativt kan du kanske sluta betala skatt om det känns bättre för dig kanske?
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-04 20:59:20 följande:
    Ja, läs länken.
    Va? Vill du att jag ska läsa 24 sidor för att få veta det? Skärp dig!
  • oOHalalOo
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 21:02:38 följande:
    Han bör straffas med dödsstraff för den grymma handlingen. 
    I Sverige finns ju inte det, men nog borde det vara livstidsstraff för att med berått mod mörda en annan person.
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?