-
-
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
-
oOHalalOo skrev 2012-01-04 21:05:16 följande:I Sverige finns ju inte det, men nog borde det vara livstidsstraff för att med berått mod mörda en annan person.
-
Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 21:02:38 följande:Han bör straffas med dödsstraff för den grymma handlingen.Det är vanligt med livstid för mord, i detta fall kunde inte mord styrkas, varför han dömdes för grovt vållande till annans död. Problem med det?oOHalalOo skrev 2012-01-04 21:05:16 följande:I Sverige finns ju inte det, men nog borde det vara livstidsstraff för att med berått mod mörda en annan person.
-
Nej kanske du har problem med en invandrare som skriver emot dig?Rataxes skrev 2012-01-04 23:29:49 följande:Det är vanligt med livstid för mord, i detta fall kunde inte mord styrkas, varför han dömdes för grovt vållande till annans död. Problem med det?
Eh, hur många år är livstid i Sverige? -
Inavel och kusingiften ger klart förhöjd risk för utvecklingsstörning.[6] Därför är utvecklingsstörning betydligt vanligare i etniska grupper där kusingifte är vanligt[7].Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 21:01:55 följande:Tidelag (gammalsvenska þyþi lagh, jfr isl. þyða, "vänlighet", "hålla sig till någon", i sv. "ty sig till någon"), i juridisk meningkönsumgänge (tidigare otukt) med djur. "Sverige är ett av många länder där tidelag inte är kriminaliserat."Men det är en sådan civiliserad värld vi talar om här.Rataxes skrev 2012-01-04 20:55:46 följande:Sex med svärfar är osmakligt men inget som medför medfödda defekter av det slag som är så vanligt i den muslimska världen där kusingiften är oerhört vanligt.
Ok har du någon statistik som visar att medfödda defekter i muslimska världen beror på kusingifte? Tillägger att min pappa och mamma är kusiner från båda sidorna, dvs farfar är broder till morfar, mormor är syster till farmor och farfar + morfar är kusiner till mormor och farmor. Men alhamdulillah vi har inga medfödda defekter.
sv.wikipedia.org/wiki/Utvecklingsst%C3%B6rning#Orsaker
fof.se/tidning/2010/7/kusingifte-gar-men-inte-som-regel
Är du verkligen säker på det? en del tyder på motsatsen... -
Säker på vad?Rataxes skrev 2012-01-04 23:35:53 följande:Inavel och kusingiften ger klart förhöjd risk för utvecklingsstörning.[6] Därför är utvecklingsstörning betydligt vanligare i etniska grupper där kusingifte är vanligt[7].
sv.wikipedia.org/wiki/Utvecklingsst%C3%B6rnin...#Orsaker
fof.se/tidning/2010/7/kusingifte-gar-men-inte...
Är du verkligen säker på det? en del tyder på motsatsen...
nej jag ville ha statiskt om att de medfödda defekter i muslimska länder berör på kusingifte som du påstod. -
Det finns mycket stolligt som skattepengar går till, du och TSW betalar väl inte skatt i Sverige?oOHalalOo skrev 2012-01-04 21:02:42 följande:Och du är emot det? I så fall får du väl tala med dina folkvalda? Men så länge det finns imamer och präster och andra som staten betalar så är det väl bara att hålla god min för dig? Alternativt kan du kanske sluta betala skatt om det känns bättre för dig kanske?
Jag får väl lov att yttra mina åsikter? eller är det förbehållet dem som tycker "rätt" ? -
Kan du inte använda sökfunktionen i acrobat reader?Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 21:04:27 följande:Va? Vill du att jag ska läsa 24 sidor för att få veta det? Skärp dig!
-
Väntar kanske på att du ska lära mig?Rataxes skrev 2012-01-04 23:38:35 följande:Kan du inte använda sökfunktionen i acrobat reader?
Nej, citera det som är viktigt vet jag. -
"I Storbritannien finns utförlig forskning på området. 1998 noterade barnläkaren Peter Corry de tydliga effekterna av kusingifte i Bradford, en stad i norra England som helt domineras av pakistanier.Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 23:37:52 följande:Säker på vad?
nej jag ville ha statiskt om att de medfödda defekter i muslimska länder berör på kusingifte som du påstod.
En tredjedel av alla barn som föds i Bradford har föräldrar som är kusiner. Resultatet är hög spädbarnsdödlighet, att många barn som föds är små och att antalet dödfödda barn är högre än på många andra orter." -
Orkar/klarar du inte av att leta så får det vara, andra klarade tydligen av det.Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 23:40:33 följande:Väntar kanske på att du ska lära mig?
Nej, citera det som är viktigt vet jag.