Inlägg från: Kaf Ha Ya Ain Sad |Visa alla inlägg
  • Kaf Ha Ya Ain Sad

Vem är egentligen terrorist?

Pappa med 3 skrev 2011-12-29 15:47:37 följande:
    Den som lagt dit minan som hunden trampade på...
    Du menar de hjältar som strider mot terroristernas som ockuperat deras land?
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 21:32:50 följande:
    Det är inte det som jag reagerar emot. Utan det är det hånskratt som de amerikanska soldaterna utbrister i när hunden sprängs i luften. Vidrigt.
    Men de hånskrattar också mot irakierna de mördat. Så vad är en hund jämfört med en människa?
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:11:57 följande:
    Och jag har också sett videor där de hånskrattar när de spränger moskéer. Och dessa 'människor' ska kallas för 'fredsbevarande styrkor'? ...
    Jupp och de som försvarar sitt hemland kallas terrorister. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-30 00:49:22 följande:
    Och ändå köar folk från Irak och övriga mellanöstern för att få komma till länder som befolkas av dessa så förhatliga "fredsbevarare" ?
    Om dessa terrorister som ni kallar för "fredsbevararna" inte hade ockuperat Irak hade du inte sett en enda irakier i Sverige. Så de du ska skylla på är inte invandrarna från Irak hörru. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-30 18:05:09 följande:
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    Har inte sagt att du är emot irakier. Nej, de flesta irakier som kom till Sverige är muslimer. I Irak råder inte shariah för att fly från den. Irak gick igenom två krig, en ockupation och nu ligger den under amerikansk makt. 

Islam är emot terrorism.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 16:08:22 följande:
    Det är ju inte det som ionlägget pekar på.
    Dem senaste 10 åren är ju inte den enda perioden som det har kommit folk från Irak till västvärlden.
    Det är ju långt tillbaka i tiden som detta har pågått. Folk har lämnat för att studera eller skapa sig ett bättre liv i väst. Detta gäller ju i stort sett alla länder i mellanöstern.

Det är ju inte direkt så att det sker samma inflyttning från väst till mellanöstern. 
    Före ockupationen av Irak flydde bara en liten grupp landet. De som flyttade hemifrån var studenter eller affärsmän och väldigt få motståndare. Ryssland var det land som tog emot mest irakiska studenter.  Jag hörde inte om några irakiska studenter som studerade i Sverige förr. Vad jag menade och Rataxes med var om de asylsökande.  En student som går till Sverige för att utbilda sig där är inte asylsökande.

Nej givetvis inte så länge väst suger i sig MEs naturtillgångar och lurar enkla människor där att dricka Coca Cola och käka skräpmat från McD. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-31 00:00:23 följande:
    Konstigt att de inte väljer Saudi, Qatar eller annat valfritt muslimskt land isåfall...
    En del flydde till dessa länder också.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:11:43 följande:

Sorry

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded...

Jag har också gjort om och gjort rätt
    Vad är det i filmen som är så konstigt? En man knullar en åsna. Det är helt legitimt enligt svensk lag att knulla djur, så vad är problemet? 

Med detta betyder det inte att sex med djur är okey enligt islam. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:15:10 följande:
    Då gillade de livet under Madame Hussein?

"fredshandlarna", är det de olika muslimska sekterna som spränger sig själva och andra i luften så fort de kommer åt?
    Du menar Herr Hussein? Hussein är ett maskulint namn.

Vilka sekter menar du?  
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 13:45:54 följande:
    Noun skrev 2012-01-01 11:41:25 följande:
    Tja, inte vet jag om dom är praktiserande eller inte. Vad har det med TS att göra, hur som helst?
    Vad bra, då kan ju kriminalvården meddelas att man kan dra in deras jävla halalmat och de där imamerna som springer där i tid och otid.
    Springer imamer till svenska fängelser? Varför det?
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?