• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • Noun
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:25:44 följande:
    Det sitter gott om muslimer i de svenska fängelsena, vet inte riktigt om de gjort vad islam förespråkar...

Tja, inte vet jag om dom är praktiserande eller inte. Vad har det med TS att göra, hur som helst?
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Noun
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:35:50 följande:
    Så det är BARA amerikanska soldater som dödar, inte de snälla muslimerna som iklär sig semtexvästar och spränger folk i luften utanför den konkurrerande mosken? Då vet jag...

Olika "ledare" jobbar hårt på att splittra folk. Ju mer människor avskyr varandra och krigar och slåss, desto lättare är det att manipulera folk dit ledare vill ha dom.
  • Noun
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-01 10:23:43 följande:
    Du menar Herr Hussein? Hussein är ett maskulint namn.

Vilka sekter menar du?  

Jag tror han menar amerikanska materialismsekter... Obestämd

Aaron om Voltaire's demokrati;

">

• Rataxes
    oOHalalOo skrev 2012-01-01 09:19:19 följande:
    Nej det är väl just det som är kärnan i det hela, att de inte fattat vad Islam säger om brottslighet eller så är de så moderata så de struntar i det. Som alla andra som struntar i att brott är förbjudet att utföra. De sitter ju i samma båt. Struntar helt i de som blir utsatta för deras brott. Så försök inte få in i det att de skulle handla enligt Islam (om de kallar sig muslimer) vilket är vad du försöker skriva i en del inlägg, så som tidigare 'Islam och dess terror'. Det betyder att du inte vet vad du pratar om.
    Noun skrev 2012-01-01 11:41:25 följande:
    Tja, inte vet jag om dom är praktiserande eller inte. Vad har det med TS att göra, hur som helst?
    Vad bra, då kan ju kriminalvården meddelas att man kan dra in deras jävla halalmat och de där imamerna som springer där i tid och otid.
    I suffer, therefore I am...
  • Noun
    Rataxes skrev 2012-01-01 13:45:54 följande:
    Vad bra, då kan ju kriminalvården meddelas att man kan dra in deras jävla halalmat och de där imamerna som springer där i tid och otid.

Frågar du mig om imamer ska sluta gå på fängelse besök? Äh- säger som "vojnevojne"...Somna om du...
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 13:45:54 följande:
    Springer imamer till svenska fängelser? Varför det?
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-02 23:48:33 följande:
    Springer imamer till svenska fängelser? Varför det?
    För att besöka de så kallade muslimerna som sett till att de hamnat där.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-03 14:09:57 följande:
    För att besöka de så kallade muslimerna som sett till att de hamnat där.
    "de så kallade muslimerna"? Utveckla Rataxes! 

Varför besöker imamer "de så kallade muslimerna"?
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-03 22:44:31 följande:
    "de så kallade muslimerna"? Utveckla Rataxes! 

Varför besöker imamer "de så kallade muslimerna"?
    Det måste du väl förstå, de måste ju torka tårarna och trösta alla de stackars "muslimer" som sitter oskyldigt dömda i de svenska fängelsena?
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-04 13:25:21 följande:
    Det måste du väl förstå, de måste ju torka tårarna och trösta alla de stackars "muslimer" som sitter oskyldigt dömda i de svenska fängelsena?
    Ok detta förstår jag. Men vad menar du med "de så kallade muslimerna"? Och varför har du satt muslimer inom citattecken? 
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?