• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • Rataxes
    Noun skrev 2011-12-31 23:42:30 följande:
    Och att man är muslim betyder att man gör som Islam förespråkar? Var är filmen, för övrigt?
    Det sitter gott om muslimer i de svenska fängelsena, vet inte riktigt om de gjort vad islam förespråkar...
    I suffer, therefore I am...
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:15:10 följande:
    Då gillade de livet under Madame Hussein?

"fredshandlarna", är det de olika muslimska sekterna som spränger sig själva och andra i luften så fort de kommer åt?
    Amerikanska soldater sjuter bara rätt ut på vanliga människor som går på gatan men vet inte va har de för religion...jag skulle gissa att de är kristna men kan vara ateister eller vad som helst men skiter i vilket de bara sjuter sen skrattar de...det är väl fint...inte...
  • Rataxes
    VojneVojne skrev 2012-01-01 02:27:49 följande:
    Amerikanska soldater sjuter bara rätt ut på vanliga människor som går på gatan men vet inte va har de för religion...jag skulle gissa att de är kristna men kan vara ateister eller vad som helst men skiter i vilket de bara sjuter sen skrattar de...det är väl fint...inte...
    Så det är BARA amerikanska soldater som dödar, inte de snälla muslimerna som iklär sig semtexvästar och spränger folk i luften utanför den konkurrerande mosken? Då vet jag...
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:35:50 följande:
    Så det är BARA amerikanska soldater som dödar, inte de snälla muslimerna som iklär sig semtexvästar och spränger folk i luften utanför den konkurrerande mosken? Då vet jag...
    Religionen är så jävla irrelevant så inte klokt, kan du bara strunta i vilket religion det är och fokusera på människan som inte fick hjärtan på rätt ställe? Jag försöker förklara för dig att svin finns på alla geografier men det är fruktansvärt ignorant att begränsa dem på bara några ställen... Försök  att tänka lite större än så, religion har inget med det här att göra utan människans eget ego!!! Hade man inte varit så egotrippat så hade man kunnat se helheten! Har du kollar videon efter rättelsen?
  • Rataxes
    VojneVojne skrev 2012-01-01 02:53:47 följande:
    Religionen är så jävla irrelevant så inte klokt, kan du bara strunta i vilket religion det är och fokusera på människan som inte fick hjärtan på rätt ställe? Jag försöker förklara för dig att svin finns på alla geografier men det är fruktansvärt ignorant att begränsa dem på bara några ställen... Försök  att tänka lite större än så, religion har inget med det här att göra utan människans eget ego!!! Hade man inte varit så egotrippat så hade man kunnat se helheten! Har du kollar videon efter rättelsen?
    Varför skriver du då BARA om dumma dumma USA?

Videon ska vi bara inte prata om... "the elite created women's liberation to destroy the family and how they want to ultimately microchip and control the entire population." Herregud hade jag sagt om jag varit religiös.

ett tips - ta på foliehatten, googla Niburu 2012 så hittar du massor av liknande.
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 03:06:10 följande:
    Varför skriver du då BARA om dumma dumma USA?

Videon ska vi bara inte prata om... "the elite created women's liberation to destroy the family and how they want to ultimately microchip and control the entire population." Herregud hade jag sagt om jag varit religiös.

ett tips - ta på foliehatten, googla Niburu 2012 så hittar du massor av liknande.
    Ok!!!what ever, vill du vara kvar i din cave, so be my guest!
  • oOHalalOo
    Rataxes skrev 2011-12-30 18:05:09 följande:
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    Har du inte fått det här lite fel nu? Det är väl inte Islam som är problemet utan de styrande som handlar oislamiskt? Därtill har du då dessa så kallade 'fredsbevarande' styrkor som inte direkt verkar bidra till att det blir fred. Vågar man inte se var problemet ligger, så är man knappast villig att lösa det heller.
  • oOHalalOo
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:25:44 följande:
    Det sitter gott om muslimer i de svenska fängelsena, vet inte riktigt om de gjort vad islam förespråkar...
    Nej det är väl just det som är kärnan i det hela, att de inte fattat vad Islam säger om brottslighet eller så är de så moderata så de struntar i det. Som alla andra som struntar i att brott är förbjudet att utföra. De sitter ju i samma båt. Struntar helt i de som blir utsatta för deras brott. Så försök inte få in i det att de skulle handla enligt Islam (om de kallar sig muslimer) vilket är vad du försöker skriva i en del inlägg, så som tidigare 'Islam och dess terror'. Det betyder att du inte vet vad du pratar om.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:11:43 följande:

Sorry

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded...

Jag har också gjort om och gjort rätt
    Vad är det i filmen som är så konstigt? En man knullar en åsna. Det är helt legitimt enligt svensk lag att knulla djur, så vad är problemet? 

Med detta betyder det inte att sex med djur är okey enligt islam. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:15:10 följande:
    Då gillade de livet under Madame Hussein?

"fredshandlarna", är det de olika muslimska sekterna som spränger sig själva och andra i luften så fort de kommer åt?
    Du menar Herr Hussein? Hussein är ett maskulint namn.

Vilka sekter menar du?  
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?