• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • oOHalalOo
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-29 22:17:07 följande:
    Jupp och de som försvarar sitt hemland kallas terrorister. 
    Ja de kan verkligen få till det de där 'fredsbevararna'...
  • Rataxes
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-29 21:48:36 följande:
    Men de hånskrattar också mot irakierna de mördat. Så vad är en hund jämfört med en människa?
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:11:57 följande:
    Och jag har också sett videor där de hånskrattar när de spränger moskéer. Och dessa 'människor' ska kallas för 'fredsbevarande styrkor'? ...
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-29 22:17:07 följande:
    Jupp och de som försvarar sitt hemland kallas terrorister. 
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:21:17 följande:
    Och ändå köar folk från Irak och övriga mellanöstern för att få komma till länder som befolkas av dessa så förhatliga "fredsbevarare" ?
    I suffer, therefore I am...
  • oOHalalOo
    Rataxes skrev 2011-12-30 00:49:22 följande:
    Och ändå köar folk från Irak och övriga mellanöstern för att få komma till länder som befolkas av dessa så förhatliga "fredsbevarare" ?
    Kanske för att deras uppförande, hånskrattande osv för tanken till hur även en del svenskar beter sig när de inte vistas på hemmaplan? Fulla svenskar på turistorter som 'släpper lös' för att de inte behöver (eller inte anser sig behöva) uppföra sig som folk även på bortaplan?

Men alltså ingen reaktion då från dig vad jag förstår (eftersom du inte har kommenterat TS) om hur dessa amerikanske soldater reagerar när hunden sprängs i luften? Nehej.
  • Noun
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-29 21:47:56 följande:
    Du menar de hjältar som strider mot terroristernas som ockuperat deras land?
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Noun
    Rataxes skrev 2011-12-30 00:49:22 följande:
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:11:57 följande:
    Och jag har också sett videor där de hånskrattar när de spränger moskéer. Och dessa 'människor' ska kallas för 'fredsbevarande styrkor'? ...
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:21:17 följande:

Sverige var länge känt som ett neutralt land. Dessutom utvandrar folk verkligen inte bara till väst heller.
  • Noun

Angående TS;

Inte ens djuren går säkra för krigsmaskinen från väst.   

• Noun

TS; Vore inte "Politik" ett bättre forum? Kanske kan moderator flytta tråden?

• blackfallingstar
    Noun skrev 2011-12-30 10:15:11 följande:
    Angående TS;

Inte ens djuren går säkra för krigsmaskinen från väst.   
    Tack för eran tankar. Jag skickar en liten bild på vad amrikanska soldater gör i andra länder, och det tänker jag inte sluta visa den bilden som många inte vet, tyvärr, median visar amrikanska soldaer i visa program " som home make remover" som hjältar som försvara sitt land med allt de äger, och gråtar i sändningen så de får tittatna runt om i världen känna "deras smärta" men ingen vet vad de egentligen hålla på med, att spränga moskèen, spränga levande människor, testa nya vapen på oskyldinga människor, torrtera folk i fånget " som i en fängelse i Iraq som heter Abo Ghareb, ni kan googla på det " men ändå så är de tyvärr väldigt duktiga på att dölja vem är egentligen terrorist.

IFBB PRO
  • Noun
    blackfallingstar skrev 2011-12-30 10:30:17 följande:
    Tack för eran tankar. Jag skickar en liten bild på vad amrikanska soldater gör i andra länder, och det tänker jag inte sluta visa den bilden som många inte vet, tyvärr, median visar amrikanska soldaer i visa program " som home make remover" som hjältar som försvara sitt land med allt de äger, och gråtar i sändningen så de får tittatna runt om i världen känna "deras smärta" men ingen vet vad de egentligen hålla på med, att spränga moskèen, spränga levande människor, testa nya vapen på oskyldinga människor, torrtera folk i fånget " som i en fängelse i Iraq som heter Abo Ghareb, ni kan googla på det " men ändå så är de tyvärr väldigt duktiga på att dölja vem är egentligen terrorist.

Well, jag hatar inte amerikaner, och heller inte NATO-medlemmar- Jag tycker synd om dom. Jag tänker på hur dessa soldater hjärntvättas av hemlandet och hur propagandan gör att folk faktiskt tror att dom gör en väldig insats för mänskligheten. Också amerikaner (och för den delen svenskar) har dött i krigen- och det förstås helt i onödan. Dom enda som (tror sig) tjäna på detta är kapitalister. Vi bör minnas att vad vi än fått i denna värld kommer livet i nästa att vara förevigt.

Krig gör ofta någonting med människor- dom blir nog onda av att döda. Allah(swt) vet om Han(swt) är arg på dom och straffar dom för deras ondska på detta vis. Som jag ser det är det för oss en verklig prövning att inte döma människor på grund av deras nationalitet.  
  • blackfallingstar
    Noun skrev 2011-12-30 10:39:57 följande:
    Well, jag hatar inte amerikaner, och heller inte NATO-medlemmar- Jag tycker synd om dom. Jag tänker på hur dessa soldater hjärntvättas av hemlandet och hur propagandan gör att folk faktiskt tror att dom gör en väldig insats för mänskligheten. Också amerikaner (och för den delen svenskar) har dött i krigen- och det förstås helt i onödan. Dom enda som (tror sig) tjäna på detta är kapitalister. Vi bör minnas att vad vi än fått i denna värld kommer livet i nästa att vara förevigt.

Krig gör ofta någonting med människor- dom blir nog onda av att döda. Allah(swt) vet om Han(swt) är arg på dom och straffar dom för deras ondska på detta vis. Som jag ser det är det för oss en verklig prövning att inte döma människor på grund av deras nationalitet.  
    Jag hålla med dig till 100% sister! det är delvis inte soldaters fel, utan de som är högre, sen de gör heller inget bra i de länder som de "försvara/skydda" som i somalien, iraq,afganestan o resten av de länderna. Så tragiskt.
    IFBB PRO
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?