• Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
  • Noun
    blackfallingstar skrev 2011-12-30 11:13:22 följande:
    Jag hålla med dig till 100% sister! det är delvis inte soldaters fel, utan de som är högre, sen de gör heller inget bra i de länder som de "försvara/skydda" som i somalien, iraq,afganestan o resten av de länderna. Så tragiskt.

Ja, min bror. En ondska straffas med en annan.

Jag håller med dig om att det är bra att visa världen vad som pågår. Sanning ska aldrig döljas, keep on! Oavsett vem som är ledare i vilka länder är åtminstone min erfarenhet att människor vill väl oavsett nationalitet.

Allah Jalla Jalaluh! 

Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • blackfallingstar
    Det som verkligen få mig att gråta blod är att visa männsikor är blinda,vet inte saningen, och visa vet men kan inte säga det, vet du varför ? de vill inte bli kallas för idioter, eller bara att de tänker annurlunda än de andra, det känns så ibland när jag har tagit upp känsliga saker, att folk vill inte prata om de, tröttna på de, vet att de e bara skitsnack, men annat som "fest,sexuallitet,jobb,pengar,karriär" är alltid mycket roligare, det jag bara önskar och sträver efter är och visa saningen, även om jag kan erkänna att jag kan ha lite svårt att uttrycka mig i det jag vill säga..
    IFBB PRO
  • blackfallingstar

">

could you tell me,

1- who is terorist?

2- what is terorizm?

3- why did usa soldiers go to iraq?

i think

1- terorists kill civil people and make teror like usa soldiers.

2- usa soldiers because they come in iraq from other side of world for the killing people and collapsing mosques and homes.

3- theh come iraq for oil and Big Middle East Project!!!!!!

IFBB PRO
  • Noun
    blackfallingstar skrev 2011-12-30 11:29:56 följande:
    Det som verkligen få mig att gråta blod är att visa männsikor är blinda,vet inte saningen, och visa vet men kan inte säga det, vet du varför ? de vill inte bli kallas för idioter, eller bara att de tänker annurlunda än de andra, det känns så ibland när jag har tagit upp känsliga saker, att folk vill inte prata om de, tröttna på de, vet att de e bara skitsnack, men annat som "fest,sexuallitet,jobb,pengar,karriär" är alltid mycket roligare, det jag bara önskar och sträver efter är och visa saningen, även om jag kan erkänna att jag kan ha lite svårt att uttrycka mig i det jag vill säga..

Ja, och den som vänder sig från Allah(swt) går lätt vilse i materialismen. Den som sedan tror att alla människor vill leva för materialism luras lätt att tro att andra vill bli "fria" från islamism.

Bättre tider väntar Inshallah. Inshallah lyckas vi hålla Egypten fritt- och hela Arabien! 
    För sakens skull;

">

Så får vi se om "amerikanen" respekterar valresultatet också         
  • blackfallingstar
    InshaAllah, allt som sker nu är bara för att Allah(swt) ge en chans till folk ,och chansen är enligt mig som jag tror är livet, de få leva hur länge de vill, de äger ingenting, de materialisma saker"bil,hus,barn,pengar osv osv" kommer aldrig att följa med den dagen där iget gäller förutom en ren hjärta..
    IFBB PRO
  • Noun
    blackfallingstar skrev 2011-12-30 12:42:45 följande:
    InshaAllah, allt som sker nu är bara för att Allah(swt) ge en chans till folk ,och chansen är enligt mig som jag tror är livet, de få leva hur länge de vill, de äger ingenting, de materialisma saker"bil,hus,barn,pengar osv osv" kommer aldrig att följa med den dagen där iget gäller förutom en ren hjärta..

Jag håller med dig.

Det bästa vi kan göra är att föregå med gott exempel enligt Islam. Jag blir inte förvånad om USA gör revolution dom närmsta åren.

Fick denna mailad av en amerikansk vän nyligen;

">

Även om jag förstås inte skriver under på texten blev jag glad ändå.

Nu ska jag lämna din tråd innan jag trashat den fullständigt. Bra initiativ {#emotions_dlg.flower}     

• blackfallingstar
    Noun skrev 2011-12-30 13:50:10 följande:
    Jag håller med dig.

Det bästa vi kan göra är att föregå med gott exempel enligt Islam. Jag blir inte förvånad om USA gör revolution dom närmsta åren.

Fick denna mailad av en amerikansk vän nyligen;

">

Även om jag förstås inte skriver under på texten blev jag glad ändå.

Nu ska jag lämna din tråd innan jag trashat den fullständigt. Bra initiativ {#emotions_dlg.flower}     

Jag inboxa dig...
    IFBB PRO
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Rataxes skrev 2011-12-30 00:49:22 följande:
    Och ändå köar folk från Irak och övriga mellanöstern för att få komma till länder som befolkas av dessa så förhatliga "fredsbevarare" ?
    Om dessa terrorister som ni kallar för "fredsbevararna" inte hade ockuperat Irak hade du inte sett en enda irakier i Sverige. Så de du ska skylla på är inte invandrarna från Irak hörru. 
  • Pappa med 3
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-30 15:17:12 följande:
    Om dessa terrorister som ni kallar för "fredsbevararna" inte hade ockuperat Irak hade du inte sett en enda irakier i Sverige. Så de du ska skylla på är inte invandrarna från Irak hörru. 
    Det är ju inte det som ionlägget pekar på.
    Dem senaste 10 åren är ju inte den enda perioden som det har kommit folk från Irak till västvärlden.
    Det är ju långt tillbaka i tiden som detta har pågått. Folk har lämnat för att studera eller skapa sig ett bättre liv i väst. Detta gäller ju i stort sett alla länder i mellanöstern.

Det är ju inte direkt så att det sker samma inflyttning från väst till mellanöstern. 
  • Noun
    Pappa med 3 skrev 2011-12-30 16:08:22 följande:
    Det är ju inte det som ionlägget pekar på.
    Dem senaste 10 åren är ju inte den enda perioden som det har kommit folk från Irak till västvärlden.
    Det är ju långt tillbaka i tiden som detta har pågått. Folk har lämnat för att studera eller skapa sig ett bättre liv i väst. Detta gäller ju i stort sett alla länder i mellanöstern.

Det är ju inte direkt så att det sker samma inflyttning från väst till mellanöstern. 

Mellanöstern har varit ockuperat mycket längre än så. Väldigt mycket längre.
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?