Inlägg från: Pappa med 3 |Visa alla inlägg
  • Pappa med 3

Vem är egentligen terrorist?

Den som lagt dit minan som hunden trampade på...

• Pappa med 3
    oOHalalOo skrev 2011-12-29 20:50:50 följande:
    Och det lär ha varit dessa amerikanska soldater som bara satt och väntade på att hunden skulle flyga i bitar? ''Men de försvarade sig bara!'' kan man tänka blir mediastoffet till det hela?

Hemskt.
    Får nog säga att jag beundrar ditt mod eftersom du uppenbarligen hade vågat gå ut och hjälpa en hund i det läget. När det ligger en mina eller en IED nergrävd i närheten.

Ett antal artillerigranater ihopsatta till en rejäl lite smällare hade skrämt de flesta men inte dig inte.. 
  • Pappa med 3
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-30 15:17:12 följande:
    Om dessa terrorister som ni kallar för "fredsbevararna" inte hade ockuperat Irak hade du inte sett en enda irakier i Sverige. Så de du ska skylla på är inte invandrarna från Irak hörru. 
    Det är ju inte det som ionlägget pekar på.
    Dem senaste 10 åren är ju inte den enda perioden som det har kommit folk från Irak till västvärlden.
    Det är ju långt tillbaka i tiden som detta har pågått. Folk har lämnat för att studera eller skapa sig ett bättre liv i väst. Detta gäller ju i stort sett alla länder i mellanöstern.

Det är ju inte direkt så att det sker samma inflyttning från väst till mellanöstern. 
  • Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:13:22 följande:
    Mellanöstern har varit ockuperat mycket längre än så. Väldigt mycket längre.
    Nej, en diktator från det egna folket är inte en ockupation... 

• Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:22:44 följande:
    Det är inte vad Sunnah lär.
    Irrelevant..
  • Pappa med 3
    Noun skrev 2011-12-30 16:53:10 följande:
    Ja såklart... Det stämmer ju inte in i varesig ditt tankesätt eller intresse. Inte mindre är det fråga om ockupation.
    Vilka är dem ockuperade av?
  • Pappa med 3

Det finns ju fängelsepräster också som besöker de så kallade kristna.

Vad är skillnaden. Kostnaden för dem betalas av Svenska Kyrkan.
    Man kan väl anta att det är samma upplägg för dem som vill träffa en Iman.

Oftast är ju rollen den kommer i som en själavårdare.
    Även dem som sitter i fängelse kan behöva hjälp ibland 

• Pappa med 3
    Rataxes skrev 2012-01-04 20:38:58 följande:
    Läs länken, det är skattepengar, fast de är ju gratis...
    Ska vi dra in på pengarna till all andlig själavård?
  • Pappa med 3
    The Straight Way skrev 2012-01-05 22:45:00 följande:
    Nej du missförstod mig. Fastän jag är emot sex utanför äktenskapet men det betyder inte att jag ogillar att mina skattepengar går till de som fått könssjukdomar pga knullandet med vem som helst. 
    Billigare än operationer för att återställa mödomshinna pga av gamla villfarelser..
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?