Inlägg från: VojneVojne |Visa alla inlägg
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2011-12-31 12:38:24 följande:
    "URL-adressen innehöll ett video-ID med fel format.
    Vi ber om ursäkt för det."

gör om, gör rätt.
    inte så lätt med Iphone må du tro! men visst ska jag göra om det! tack för upplysningen...

">

• VojneVojne
    Rataxes skrev 2011-12-30 18:05:09 följande:
    Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror.
    Iiii va fick du det ifrån? Jag har irakiska vänner och de hade inga problem med sin tro eller livet där tills "demokratin" kom med vapen dit! Hoppas att du har sett wikileaks då visar hur fredshandlarna "sköter" sitt jobb...Nu får du allt öppna ögonen lite!
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:15:10 följande:
    Då gillade de livet under Madame Hussein?

"fredshandlarna", är det de olika muslimska sekterna som spränger sig själva och andra i luften så fort de kommer åt?
    Amerikanska soldater sjuter bara rätt ut på vanliga människor som går på gatan men vet inte va har de för religion...jag skulle gissa att de är kristna men kan vara ateister eller vad som helst men skiter i vilket de bara sjuter sen skrattar de...det är väl fint...inte...
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 02:35:50 följande:
    Så det är BARA amerikanska soldater som dödar, inte de snälla muslimerna som iklär sig semtexvästar och spränger folk i luften utanför den konkurrerande mosken? Då vet jag...
    Religionen är så jävla irrelevant så inte klokt, kan du bara strunta i vilket religion det är och fokusera på människan som inte fick hjärtan på rätt ställe? Jag försöker förklara för dig att svin finns på alla geografier men det är fruktansvärt ignorant att begränsa dem på bara några ställen... Försök  att tänka lite större än så, religion har inget med det här att göra utan människans eget ego!!! Hade man inte varit så egotrippat så hade man kunnat se helheten! Har du kollar videon efter rättelsen?
  • VojneVojne
    Rataxes skrev 2012-01-01 03:06:10 följande:
    Varför skriver du då BARA om dumma dumma USA?

Videon ska vi bara inte prata om... "the elite created women's liberation to destroy the family and how they want to ultimately microchip and control the entire population." Herregud hade jag sagt om jag varit religiös.

ett tips - ta på foliehatten, googla Niburu 2012 så hittar du massor av liknande.
    Ok!!!what ever, vill du vara kvar i din cave, so be my guest!
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?